پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

تعیین هزار و 677 شعبه اخذ رای برای استان اردبیل / انتخابات زمینه‌ساز ورود افراد تازه‌نفس به میدان است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تعیین هزار و 677 شعبه اخذ رای برای استان اردبیل / انتخابات زمینه‌ساز ورود افراد تازه‌نفس به میدان است

استاندار اردبیل گفت: هزار و 677 شعبه اخذ رای در 12 شهرستان و 31 بخش و روستا برای استان تعیین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، اکبر بهنام جو در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت و گو با سیمای استانی، اظهار داشت: مردم با حضور در پای صندوق های رای همواره به دشمنان ثابت کرده اند که از حق انتخاب خود که هدیه انقلاب به آنان است، نگذشته اند و در ادوار مختلف در اداره کشور مشارکت کرده اند.

وی به اهمیت انتخاب فرد لایق و دارای صلاحیت برای اداره امور اجرایی کشور اشاره کرد و افزود: با اینکه انتخابات در یک روز انجام می شود، ولی فردی که به عنوان رییس قوه مجریه انتخاب می شود به مدت چندین سال حتی پس از پایان دوره مسئولیت خود تاثیراتش بر کشور و زندگی مردم ماندگار است.

استاندار اردبیل گفت: در همین راستا مردم باید با هوشیاری و سنجش امور فردی را که اصلح تر و متخصص تر است انتخاب کنند و به همین دلیل نیز انتخابات موضوعی مهم در کشور ما است.

بهنام جو تصریح کرد: با برگزاری انتخابات، افراد تازه نفس وارد میدان می شوند و برنامه ریزی مالی در بعد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مالی را ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه مردم در طول انقلاب نتیجه و تاثیر حضور و مشارکت خود را مشاهده کرده اند، اظهار کرد: مردم همواره یکپارچه حرکت کرده اند و همیشه پیام و نقشه های دشمنان را با خودباوری و خداباوری ناکام گذاشته اند.

استاندار اردبیل در ادامه به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و از تعیین هزار و 677 شعبه اخذ رای در 12 شهرستان و 31 بخش و روستاها خبر داد.

بهنام جو با بیان اینکه 596 شعبه از این تعداد در شهرها، 9 مورد سیار در شهرها، 735 شعبه ثابت در روستاها و 337 شعبه سیار در روستاها از یک میلیون و هزار و 470 نفر واجد شرایط دای دادن، اخذ رای می کنند، تصریح کرد: در شهرها 773 نفر برای 267 کرسی و در روستاها هم پنج هزار و 521 نفر برای پنج هزار و 407 کرسی اصلی و علی البدل با هم رقابت می کنند.

انتهای پیام /