جمعه 31 فروردین 1403

2 تغییر قطعی تیم ملی والیبال ایران برای هفته سوم

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
2 تغییر قطعی تیم ملی والیبال ایران برای هفته سوم

تیم ملی والیبال ایران با دو تغییر آماده برگزاری چهار دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها 2022 می‌شود.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار هفته دوم لیگ ملت‌ها موفق به شکست سه بر صفر کانادا شد و با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

در راستای سیاست‌ها و اهداف والیبال ایران، با تصمیم کادر فنی، تیم ملی والیبال با دو تغییر آماده دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌ها می‌شود تا بازیکنان بیشتری حضور در لیگ ملت‌ها را تجربه کنند. بر این اساس فاضل پژومان و احسان دانش دوست جای علی رمضانی و اسماعیل مسافر را در تیم ملی والیبال ایران برای هفته سوم لیگ ملت‌ها خواهند گرفت.

کاروان والیبال ایران ساعت 12 و 55 دقیقه روز دوشنبه ششم تیرماه صوفیه را به مقصد مونیخ و سپس لهستان ترک خواهد کرد و ساعت 21 و 40 دقیقه همان روز وارد شهر گدانسک می‌شود.

تیم ملی از ششم تا دوازدهم تیرماه تمرینات خود را در شهر کدانسک پیگیری می‌کند و در این مدت در هتل دیگری اسکان خواهد یافت اما از روز دوشنبه 13 تیرماه در هتل محل اسکان تیم‌های شرکت کننده در هفته سوم لیگ ملت‌ها اسکان خواهد یافت.

مردان والیبال ایران روزهای 14 تا 18 تیرماه به ترتیب و در چارچوب هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های لهستان، ایتالیا و اسلوونی و صربستان می‌روند تا به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند.

هفته سوم لیگ ملت‌ها در لهستان برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا