جمعه 31 فروردین 1403

تلاش مسئولان گیلان بر رفع کمبود اقلام اساسی تا هفته آتی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تلاش مسئولان گیلان بر رفع کمبود اقلام اساسی تا هفته آتی است

رشت - ایرنا - امام جمعه گیلان گفت: تلاش ها بر آن است مشکل کمبود کالاهای اساسی مثل مرغ و روغن، آرد و سیمان ظرف یک هفته آینده در گیلان مرتفع شود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر افزود: در نشستی که با مسئولان ارشد استان پیرامون بررسی مشکلات اقتصادی داشتیم در زمینه وضعیت مرغ، روغن، سیمان و آرد بررسی های لازم انجام شده و اقداماتی در دست انجام است که به زودی این مسائل برطرف شود.

وی عنوان کرد: در گیلان دو کارخانه سیمان داریم و با این شرایط کمبود و گرانی سیمان قال قبول نیست که امید است با تلاش های مسئولان نیاز استان تامین شده و قیمت هاتعدیل شود.

وی با اشاره به سرانع مصرف روغن استان در ماه به میازن 250 تن عنوان کرد: همچنین واحدهای تولید گیلان روزانه پنج تن روغن تولید می کنندکه در این شرایط باید تلاش کنیم نخست نیاز استان را از این محل تامین کرده و مازاد آن به سایر نقاط برود و باید در این زمینه ها تصمیمات جدی گرفته شود تا مشکلات مردم برطرف شود.

وی افزود: ما هموار در مقاطعی در طول 40 سال بعد انقلاب مشکلات اقتصادی داشته ایم و شاهد گرانی هایی هم بوده ایم اما در برهه کنونی دشمنان، ضد انقلابیون و خانواده های سلطنت طلب به ضرر مردم کار می کنند تا بازار را دچار آشفتگی کنند که به طور حتم در این زمینه مسئولان باید هوشیار بوده با تلاش شبانه روز توطئه های آنان را خنثی و مشکلات مردم به حداقل برسانند.

*س_برچسب‌ها_س*