سه‌شنبه 28 فروردین 1403

تمدید ثبت‌نام هفتمین دوره برنامه "پزشک پژوهشگر"

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تمدید ثبت‌نام هفتمین دوره برنامه "پزشک پژوهشگر"

ثبت‌نام در هفتمین فراخوان و ارسال مدارک برنامه "پزشک پژوهشگر" از دهم تا 31 تیرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایسنا، پیرو اعلام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برنامه پزشک پژوهشگر با محوریت فعالیت‌های کسب دانش و مهارت‌های بالینی و پژوهشی بطور همزمان و هدفمند در یک حیطه خاص از علم پزشکی است و پذیرفته شدگان می‌توانند از اول مهرماه 1399 دوره‌های آموزشی خود را آغاز کنند.

این برنامه در مقطع جدید دانشگاهی نبوده و کاریکولوم آموزشی آن عملا ترکیبی از محتوای دوره تخصصی یا فوق تخصص / فلوشیپ بالینی به علاوه دوره PhD by Research است.

همچنین کلیه قوانین حاکم بر آموزش دوره تخصص و یا فوق تخصص / فلوشیپ های بالینی و همچنین دوره PhD by research در برنامه پزشک پژوهشگر نیز اعمال می شود مگر آنکه در این آئین نامه بصورت دیگری آمده باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، پذیرش دستیاران این برنامه در قالب ظرفیت استعدادهای درخشان یا مازاد بر ظرفیت ورودی دوره های تخصصی یا فوق تخصصی در دانشگاه های کشور خواهد بود.

شرکت در برنامه پزشک پژوهشگر برای دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی کاملا اختیاری است و هیچگونه محدودیتی در نوع استخدام (پژوهشی، آموزشی، و یا درمانی) برای فارغ التحصیلان برنامه پزشک پژوهشگر در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی وجود ندارد و صرفا به مدارکی که کامل باشند و در این بازه ی زمانی ارسال شوند، رسیدگی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس http://rcd.research.ac.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام