جمعه 31 فروردین 1403

تنیس 1000 امتیازی تهران | پایان مرحله نیمه نهایی با شگفتی سازی جوانان و غافلگیری بزرگسالان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تنیس 1000 امتیازی تهران | پایان مرحله نیمه نهایی با شگفتی سازی جوانان و غافلگیری بزرگسالان

مسابقات 1000 امتیازی تنیس تهران مردان با شگفتی سازی جوانان همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس 1000 امتیازی در حالی امروز به میزبانی زمین های شهرک امید برگزار شد که کسری رحمانی و سامیار الیاسی به عنوان جوانترین بازیکنان، راهی دیدار پایانی شدند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی، سامیار الیاسی با نتیجه (4-6، 7-5 و 3-6) علی یزدانی را برد و به عنوان اولین فینالیست معرفی شد و در دومین مسابقه کسری رحمانی با نتیجه (1-6، 6-4 و 10-12) از سد محمد مهبد عبور کرد. به این ترتیب در فینال این دوره از رقابت ها شاهد حضور بازیکنان آینده دار کشورمان خواهیم بود. این دیدار عصر فردا مابین الیاسی و رحمانی برگزار می شود.

با معرفی برترین های مرحله نیمه نهایی، در حال حاضر علی یزدانی - امیراصلان منتخب و امیرحسین بادی - سامیار الیاسی تنیسورهای راه یافته به فینال دونفره برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند.

این مسابقات با حضور 236 شرکت کننده از سراسر کشور در زمین‌های تنیس شهرک امید در 2 بخش انفرادی و دونفره برگزار می شود.

نخستین مسابقه سال 1401 در بخش آقایان، از 27 خرداد ماه در زمین های شهرک امید آغاز و 4 تیر ماه با معرفی تنیسورهای برتر به پایان می رسد. مجید گلچین به عنوان سرداور حضور دارد و مدیریت مسابقات بر عهده مهدی بهزادپور است. انتهای پیام /