پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

130 تن نهاده دامی قاچاق در در اردبیل کشف شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
130 تن نهاده دامی قاچاق در در اردبیل کشف شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جمشید جعفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل موفق به شناسایی افراد سودجو و قاچاقچی نهاده‌های دامی شدند. وی افزود: با رصد اطلاعاتی و اقدامات کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی اردبیل مشخص شد افرادی سودجو قصد خارج...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جمشید جعفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل موفق به شناسایی افراد سودجو و قاچاقچی نهاده‌های دامی شدند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و اقدامات کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی اردبیل مشخص شد افرادی سودجو قصد خارج کردن و قاچاق مقدار قابل توجهی جو وارداتی و نهاده‌های دامی از استان را دارند.

وی با بیان اینکه این نهاده‌های دامی با ارز دولتی و به عنوان سهمیه عشایر استان تامین شده بود، اظهار کرد: ماموران موفق شدند 6 دستگاه تریلی حامل 130 تن انواع نهاده های دامی مانند جو وارداتی و کنسانتره را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به انتقال کامیون‌های توقیف شده به پارکینگ بیان کرد: متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده برای بررسی و سیر مراحل قانونی تحویل سیستم قضایی شدند.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه اقدام ماموران پلیس امنیت اقتصادی باعث رضایت مردم و مسئولان استان شده است، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا