جمعه 10 فروردین 1403

تهدید دوباره اسرائیل به ترور رهبران جنبش حماس

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تهدید دوباره اسرائیل به ترور رهبران جنبش حماس

اقتصادنیوز: سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم اعلام کرده است که تل آویو ترور رهبران جنبش حماس را برغم همه پیامدها و عواقب آن در همه جبهه‌ها به عنوان یک گزینه در اختیار دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش اسرائیل ترور رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را برغم پیامدهای آن به عنوان یک گزینه در اختیار دارد.

الجزیره گزارش داد، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم اعلام کرده است که تل آویو ترور رهبران جنبش حماس را برغم همه پیامدها و عواقب آن در همه جبهه‌ها به عنوان یک گزینه در اختیار دارد.

پیش از نیز رژیم صهیونیستی اعضای جنبش حماس را در لبنان و قطر به ترور تهدید کرده بود.

در همین راستا محمود الزهار از رهبران جنبش حماس تاکید کرده است که حالت بازدارندگی که نیروهای مقاومت در نوار غزه ایجاد کرده اند، مانع از هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی به رهبران مقاومت می‌شود.

پیش از این نیز خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفته بود: ترور هر کدام از رهبران جنبش مقاومت و در رأس آنها یحیی السنوار به معنای گشودن درهای جهنم به روی اشغالگران صهیونیست به دست خود خواهد بود.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس نیز در مورد هر گونه تلاش برای ترور رهبران مقاومت هشدار داده و اعلام کرده است که هر گونه حماقت از سوی صهیونیست‌ها علیه رهبر مقاومت با واکنش کوبنده مواجه خواهد شد.

پیشتر شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز خواستار ترور السنوار شده بود که رهبران حماس اینگونه تهدیدها را تو خالی و در راستای عملیات روانی علیه مقاومت ارزیابی کرده اند.

همچنین بخوانید