پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

تهران میزبان مسابقات «بیس‌بال 5» قهرمانی کشور جوانان شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تهران میزبان مسابقات «بیس‌بال 5» قهرمانی کشور جوانان شد

تهران - ایرنا - اولین دوره مسابقات «بیس‌بال 5» قهرمانی کشور جوانان (انتخابی تیم ملی) شهریورماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، علی ساجدی‌نیا رییس کمیته بیس‌بال 5 انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران با اعلام این خبر، اظهار داشت: این رقابت‌ها قرار است طی روزهای 12 تا 14 شهریور به میزبانی تهران برگزار شود و افراد مستعد و آماده این مسابقات برای حضور در اردوی تیم جوانان که برای اولین بار تشکیل می‌شود، دعوت خواهند شد.

وی با بیان اینکه این تیم برای مسابقات کشورهای اسلامی مهیا می‌شود، خاطرنشان کرد: با رایزنی رییس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران و عضو هیات اجرایی فدراسیون آسیایی بیس‌بال قرار است که اولین دوره مسابقات بیس بال 5 جوانان کشورهای اسلامی اوایل سال 1402 برگزار شود و ایران تقاضای میزبانی این رقابت‌ها را به رییس فدراسیون آسیایی پیشنهاد داده که با استقبال هیات اجرایی همراه شده است.

رییس کمیته بیس‌بال 5 در خصوص برگزاری اردوی تیم جوانان اذعان داشت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور و شناسایی بازیکنان مستعد اقدام به برگزاری چند مرحله اردوی آماده سازی خواهیم کرد تا این تیم بتواند با شرایط آرمانی در رقابتهای کشورهای اسلامی شرکت کند.

ساجدی‌نیا تاکید کرد: البته قرار است مربیانی هم که شرایط مناسبی دارند را شناسایی کرده و برای ارتقای سطح آنها دوره‌های پیشرفته داخلی و بین‌المللی در نظر خواهیم گرفت تا در بحث مربی و کادر فنی هم به استانداردهای لازم برسیم.

برچسب‌ها