پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

توجه و ارائه خدمات ویژه و سلامت‌محور در محلات محروم پایتخت

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
توجه و ارائه خدمات ویژه و سلامت‌محور در محلات محروم پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در نخستین بازدید خود که با عنوان سه شنبه‌های سلامت سه شنبه های حال خوب به میزبانی منطقه 16 تهران برگزار شد، بر ارتقای سلامت اجتماعی، ارائه خدمات سلامت محور در محله های کم برخورد و توجه ویژه به سلامت روح و روان در کنار سلامت جسم و‌جان تاکید کرد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران در بازدیدی که به همراه معاونان و مدیران خود انجام داد گفت: شهرداری تهران علاوه بر توجه به مسائل کالبدی شهر به مسائل روح و روان شهر و شهروندان نیز توجه دارد و از جمله یکی از این برنامه ها برگزاری سه شنبه های سلامت است که هر هفته به میزبانی یک منطقه برگزار خواهد شد. همچنین این بازدید های میدانی با هدف بررسی و پیگیری مشکلات و چالش خانه های سلامت و کارمندان همچنین بررسی عملکرد این خانه ها در دستور کارقرار گرفته است.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16 نیز گفت: توجه اداره کل سلامت به موضوعات سلامت محور با الویت مناطق و محله های کم برخوردار از اقدامات بسیار خوبی است که سبب می شود موضوع سلامت جسم و روان و رفع مشکلات و دغدغه هایی که در این حوزه در مناطق به خصوص محله های کم برخوردار وجود دارد با اولویت و سرعت بیشتری رفع و رجوع شود.

همچنین این برنامه در سه بخش نشست چهره به چهره مسئولان خانه های سلامت سطح منطقه با مدیرکل سلامت و شهردار منطقه، بازدید میدانی از خانه های سلامت از جمله خانه سلامت خزانه و تختی که برای حضور افراد دارای معلولیت و سالمندان مناسب سازی شده بود، اقامه نماز در مسجد و تشریح رویکردهای جدید اداره کل سلامت برای شهروندان نمازگزار با عنوان سه شنبه های سلامت، سه شنبه های مساجد، تقدیر از مسئولین خانه های سلامت برتر و دبیران فعال کانون های اجتماع محور منطقه 16 برگزار شد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

شهرداری تهران

ارائه خدمات سلامت این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
توجه و ارائه خدمات ویژه و سلامت‌محور در محلات محروم پایتخت 2