جمعه 10 فروردین 1403

توزیع سه هزار و 200 بسته معیشتی در رزمایش همدلی نیروی انتظامی کرمان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
توزیع سه هزار و 200 بسته معیشتی در رزمایش همدلی نیروی انتظامی کرمان

کرمان - ایرنا - سه هزار و 200 بسته معیشیتی در قالب کمک های مومنانه طرح همدلی امروز (یکشنبه) توسط پرسنل نیروی انتظامی شهرستان های زرند، کرمان، انار، راور، شهربابک، بم، رابر و مرکز استان کرمان جمع آوری شد.

به گزارش ایرنا، بسته های معیشتی اهدایی پرسنل نیروی انتظامی قرار است بین نیازمندان و آسیب دیدگان از سیل اخیر در گلباف توزیع شود.

فرماندهی انتظامی استان کرمان در حاشیه اجرای پنجمین رزمایش همدلی گفت: ارزش ریالی این مرحله از کمک های معیشتی پرسنل انتظامی به همراه 14 سری جهیزیه یک میلیارد و 300 میلیون تومان است. سردار عبدالرضا ناظری افزود: این رزمایش سال جاری در چند شهرستان استان کرمان امسال به صورت تجمیعی انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین کمک های معیشتی بعدی نیز در قالب رزمایش همدلی تا پایان ماه مبارک رمضان با حضور پرسنل انتظامی 6 شهرستان دیگر این استان بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد. فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پرسنل این نیرو سال گذشته نیر در قالب طرح مواسات و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و کمک به افراد و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در مجموع بیش از پنج میلیارد تومان کالا بین نیازمندان توزیع کردند. پنجمین مرحله کمک های نیروی انتظامی در رزمایش همدلی با همکاری خیرین ناجا و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی به مرحله اجرا در آمد.

امام جمعه کرمان نیز همدلی مومنانه و کمک به همنوعان را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و به نقل حضرت علی (ع) افزود: مردان مجاهدی که امنیت شهرها را با تمام توان حفظ می کنند و در این راه باب شهادت را باز گذاشته اند امروز با ایثار مال خود جهاد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی افزود: نیروی انتظامی مقتدر، شجاع و مجاهد همواره در خط مقدم دفاع از این مرز و بوم آماده بوده و هستند و اکنون با جهاد با مال عرصه جهاد را تکمیل کرده اند.

وی اظهار داشت: این آخرین کمک های کادر فداکار نیروی انتظامی نیست بلکه بارها این نوع کمک به قشر آسیب پذیر از سوی پرسنل انتظامی کرمان اتفاق افتاده اما این بار به دلیل قرار گرفتن در ماه رمضان ارزش بیشتری دارد. حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: پرسنل نیروی انتظامی مال خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و به کمک همنوعان خود شتافته اند.

*س_برچسب‌ها_س*