جمعه 31 فروردین 1403

توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است / 29 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را در 20 روز پرداخت کردیم

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است / 29 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را در 20 روز پرداخت کردیم

رئیس جمهور در ششمین گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم گفت: ارتباط با مردم برکات زیادی دارد و مسئولان را در جریان امور و مشکلات اقشار جامعه قرار می‌دهد و تاکید جدی برای ارتباط دولتمردان با مردم دارم.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور شامگاه امروز شنبه (4تیر) در ششمین گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم، اظهار داشت: گفتگوی مردم برای دولت مغتنمی است و فرصت خوبی است که تمام مدیران دولت با مردم ارتباط داشته باشند و بنده حتی در قوه قضاییه حضور داشتم ارتباط با مردم را داشتم زیرا این ارتباط با مردم فی نفسه خوب است، چون شنیدن کی بود مانند دیدن و وقتی دربین مردم حضور پیدا می‌کنم تمام مشکلات مردم شنیده می‌شود.

وی افزود: بنده در جلسات دولت همواره تأکید داشتم که ارتباط با مردم حفظ شود و از مدیران استانی هم درخواست کردم که این مورد را در استان ها انجام دهند.

رییس‌جمهور با اشاره به هدفمندسازی یارانه‌ها، گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم در بودجه 1400 مبلغی با عنوان ارز ترجیحی وجود نداشت زیرا در دولت قبل مصرف شده بود و وقتی از مجلس اصلاح ارز ترجیحی را درخواست کردیم، متاسفانه مجلس به فوریت آن رای نداد، در حالی که می بایست باید از همان روز اتفاق می افتاد اما شرایط و زیرساخت ها خوب نبود از این رو با اجازه از رهبر انقلاب 7 ماه را گذراندیم.

در حال تکمیل...