شنبه 1 اردیبهشت 1403

توسعه روابط اصفهان با کشورهای همسایه در زمینه کشاورزی و دامداری

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
توسعه روابط اصفهان با کشورهای همسایه در زمینه کشاورزی و دامداری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از توسعه روابط با کشورهای همسایه در زمینه کشاورزی، دام، طیور و آبزیان خبر داد.

سید حسن قاضی عسگر در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به دستاوردهای برگزاری نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان اظهار کرد: حضور پررنگ شرکت های داخل کشور و همچنین شرکت هایی از اقلیم کردستان عراق به سرپرستی خانم طالقانی و سایر کشورهای منطقه در این نمایشگاه تبعات مثبتی به همراه داشت.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان نشان دهد مسیری که اصفهان در حوزه کشاورزی اتخاذ کرده به توسعه و پیشرفت قابل توجهی دست یافته است و امروزه می توانیم به انتقال تجریه در این زمینه بپردازیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: در زمینه دام و آبزیان صادرات از استان اصفهان توسعه یافته است و امیدواریم قراردادهای مطرح شده در آینده نهایی شود.

وی با اشاره به تعدد دانش آموختگان دانشگاهی مرتبط با رشته های کشاورزی و علوم دامی گفت: افرادی که در این رشته ها تحصیل کرده اند و بیکار هستند می توانند به کسب دانش فنی که یکی از تبعات مثبت برگزاری این نمایشگاه بین المللی محسوب می شود، دست یابند و همچنین بازخورد خوبی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه دریافت کردیم.

کد خبر 1524294