شنبه 1 اردیبهشت 1403

توسعه صنعت و کشاورزی با وجود تحریم‌های متعدد در 40 سال گذشته

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
توسعه صنعت و کشاورزی با وجود تحریم‌های متعدد در 40 سال گذشته

سردار رحیمی گفت: توسعه صنعت، کشاورزی و... در طول چهل سال اخیر قابل مقایسه با گذشته نیست و در این مدت انواع توطئه‌ها را بر ما تحمیل کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در همایش میثاق با ولایت و امت در گام دوم انقلاب اسلامی که صبح امروز (پنجشنبه سوم شهریورماه) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمانی که چهل سال پیش جنگ را ناجوانمردانه به ما تحمیل کردند، ما با بهره گیری از مکتب امام حسین (ع) حرکت کردیم و امروز نظام ما علی‌رغم 40 سال محاصره اقتصادی و فشار‌های مختلف سیاسی و اجتماعی که از دشمنان وارد شده، هنوز قدرتمند، پرتوان و هر روز سربلند‌تر پیش می‌رود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: امروزه می‌بینید دشمنان ما و کسانی که جنگ را تحمیل کردند، در ذلت هستند و مسیر مقاومت و ایستادگی تنها مسیری است که در مقابل ظالمان و زورگویان باید به آن تکیه کنیم و همه باید کمک کنیم که در این مسیر قدرتمندانه حرکت داشته باشیم.

او گفت: توسعه صنعت، کشاورزی و... در طول چهل سال اخیر قابل مقایسه با گذشته نیست و در این مدت انواع و اقسام توطئه‌ها را به ما تحمیل کردند.

سردار رحیمی بیان کرد: امروز دستاورد‌های عظیم و بزرگی را داریم و آینده بسیار روشن و خوبی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام /