شنبه 1 اردیبهشت 1403

تولد دوباره محمود؛ شروعی بهتر از استقلال در شهر اولین‌ها

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تولد دوباره محمود؛ شروعی بهتر از استقلال در شهر اولین‌ها

تهران - ایرنا - محمود فکری با هدایت نفت مسجدسلیمان موفق شده در سه بازی به هفت امتیاز برسد و عملکرد درخشانی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار 2 تیم نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی تبریز به اتمام رسید. رقابتی که در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به انجام رسید و با برتری یک بر صفر تیم میزبان به اتمام رسید. تک گل این مسابقه در دقیقه 92 به وسیله فردین رابط زده شد.

محمود فکری در سومین تجربه سرمربیگری در تیم مسجدسلیمانی موفق شد به دومین برد متوالی دست پیدا کند. ابتدا در هفته بیستم نفت در خانه سپاهان به تساوی ارزشمند بدون گل دست پیدا کرد. در ادامه و در هفته بیست و یکم، این تیم با یک گل از سد مس رفسنجان گذشت. ساسان حسینی در دقیقه 59 زننده تک گل این دیدار بود.

جدال سوم هم که با ماشین‌سازی قعرنشین بود و بار دیگر سه امتیاز ارزشمند به حساب محمود فکری و شاگردانش واریز شد تا آنها از سه بازی هفت امتیاز را به دست آورده باشند. سرمربی سابق استقلال در ابتدای این فصل و در قامت سرمربیگری آبی‌پوشان تهرانی در سه دیدار نخست 6 امتیاز را جمع‌آوری کرده بود و حالا یک امتیاز رشد کرده است.

فکری در لیگ نوزدهم و در نساجی هم موفق شده بود در سه بازی نخست به هفت امتیاز دست پیدا کند. حالا بار دیگر این اتفاق افتاده است. او در تیم مازندرانی هم کارش را مانند نفت مسجدسلیمان در هفته بیستم استارت زد و باید دید در لیگ بیستم هم موفق می‌شود مانند نساج‌ها، نفت را بدون شکست به پایان لیگ برساند یا خیر. او باید هشت بازی دیگر تحمل کند.

*س_برچسب‌ها_س*