پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

تولید تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی در یک شرکت دانش بنیان

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تولید تجهیزات دندانپزشکی و دندانسازی در یک شرکت دانش بنیان

یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید تجهیزات و لوازم دندانپزشکی و دندانسازی در کشور شد.

به گزارش ایسنا،‌ حسین رمضانپور معاون مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ما با تمرکز بر حوزه دندانپزشکی فعالیت می‌کند و جزو مجموعه‌های موفق منطقه‌ای در تولید تجهیزات پزشکی بالاخص در حوزه ساخت تجهیزات پروتزهای دندانی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر محصولات تولیدی این شرکت با بالاترین کیفیت و قیمت رقابتی نسبت به سایر برندها در دنیا مورد استفاده مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، ادامه داد: ما در حوزه ساخت تجهیزات بیمارستانی و هتلینگ بیمارستان به ویژه در تولید تخت‌های الکترومدیکال اتاق عمل، تخت‌های ICU و تخت‌های CR و... ورود کرده‌ایم و در مورد صادرات پروتزهای دندانی، طی سال‌های گذشته حدود 24 مدل محصول را به 25 کشور صادر کردیم که عمده آنها شامل کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و آسیای شرق بوده است.

رمضانپور در ادامه با بیان اینکه بازار تجهیزات دندانپزشکی ایران طی 30 سال در احاطه برندهای وارداتی بوده است، اظهار کرد: ما از بیش از 67 برند ثبت شده ایمپلنت دندانی برخورداریم که هر کدام در سال‌های مختلف، سهم خوبی را از بازار به دست آورده‌اند.

معاون مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، ایمپلنت دندانی را از گرانترین درمان‌ها در حوزه سلامت و جزو موفق‌ترین راهکارهای درمانی در حوزه دندانپزشکی دانست و تاکید کرد: نیت ما این بود که همگام با شرکت‌های خوب اروپایی محصولی را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت بالا تولید کنیم که در این راستا بر مبنای استانداردهای اتحادیه اروپا، 40 استاندارد تخصصی و سیستمی را در مورد ایمپلنت دندانی خریداری و مطالعه کردیم و همچنین همه فرایندهای اجرایی خود را اعم از طراحی خط تولید محصول، ایمنی و عملکرد آن را بر مبنای این 40 استاندارد به تثبیت رساندیم.

رمضانپور افزود: ما سیاست‌های قیمتی محصولات شرکت را به سمتی بردیم که هزینه‌های تولید محصول را به جایی برسانیم که حدود یک سوم میانگین قیمت سیستم‌های اروپایی و نصف میانگین قیمت سیستم‌های کره‌ای باشد.

وی از عقد قراردادهای علمی و پژوهشی این شرکت با دانشگاه‌های صنعتی شریف، علم و صنعت، تربیت مدرس و دانشگاه تهران خبر داد و افزود: این پروژه‌ها به هم‌افزایی محصولات شرکت ما کمک می‌کند.

انتهای پیام