پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

تولید و پخش 5000 دقیقه پویانمایی توسط شرکتی خلاق

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تولید و پخش 5000 دقیقه پویانمایی توسط شرکتی خلاق

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت خلاق پویانمای صبیان به‌منظور حل مسئله‌ی تولید پویانمایی به‌صورت انبوه، سریع و باکیفیت تأسیس شد که طراحی فرایند و تولید صنعتی پویانمایی اقدام جدی این شرکت بود.

هوشمندسازی کسب‌وکارها

در حال حاضر شرکت خلاق پویانمای صبیان دو واحد کسب‌وکار تولید پویانمایی و فناوری اطلاعات را دارد. در واحد پویانمایی، تولید سریال‌های داخلی و خارجی انجام می‌شود که تاکنون بیش از 5000 دقیقه پویانمایی تولید و پخش شده است. در واحد پویانمایی بهبود کیفیت تولیدات و کسب جایگاه ویژه در بازار بین‌الملل در دستور کار قرار گرفته است.

در واحد فناوری هم طراحی پلتفرم، ساخت اپلیکیشن و هوشمند سازی کسب‌وکارها انجام می‌شود. همچنین در واحد فناوری نیز در حال حاضر دو پروژه‌ی بزرگ باشگاه تخفیفی دانشگاه آزاد اسلامی و پلتفرم آکادمی آنلاین کودک و نوجوان در حال انجام است.

بهبود و توسعه کیفیت تولیدات

امید مرندی مدیرعامل شرکت خلاق پویانمای صبیان با بیان اینکه به‌طور متوسط از سال 94 تاکنون هرساله 50 نفر اشتغال‌زایی مستقیم و حدود 30 نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کردیم، گفت: این شرکت خلاق متشکل از جوانان مستعد با میانگین سنی کمتر از سی سال است که در طول سال‌های فعالیت توانسته بیش از صد نفر کارآموز را وارد بازار کار تخصصی این حوزه کند.

مدیرعامل شرکت خلاق پویانمای صبیان اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ظرفیت بالقوه‌ی بسیار بزرگی هستند که در صورت بالفعل شدن این ظرفیت، می‌توان بخشی از مشکلات کلان اقتصادی کشور را حل کرد و به‌ویژه در تربیت سرمایه‌ی انسانی ارزش‌آفرین ایفای نقش داشت.

شرکت خلاق پویانمای صبیان قصد دارد دو واحد کسب‌وکار خود یعنی تولید پویانمایی و فناوری اطلاعات را با راهبری و حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری قصد دارد توسعه بدهد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانش بنیان

پویانمایی شرکت خلاق این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
تولید و پخش 5000 دقیقه پویانمایی توسط شرکتی خلاق 2