جمعه 10 فروردین 1403

تکذیب قطع سیستم گمرک بازرگان / افزایش 15 درصدی فعالیت در روز جاری

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تکذیب قطع سیستم گمرک بازرگان / افزایش 15 درصدی فعالیت در روز جاری

تهران - ایرنا - مدیرکل گمرک بازرگان ضمن رد فضاسازی‌های امروز برخی رسانه‌های مجازی مبنی بر قطعی سیستم گمرک اعلام کرد در روز جاری فعالیت این گمرک مرزی 15درصد بیش از روزهای دیگر بوده است.

به گزارش ایرنا، رامین ظهیری مدیرکل گمرک بازرگان اظهار داشت: فیلم منتشره در فضای مجازی مربوط به امروز نبوده و متاسفانه با چاشنی صداگذاری نیز همراه شده است.

وی افزود: سامانه های گمرک برای انجام خدمات گمرکی امروز نه تنها قطع نبوده بلکه با تلاش های همکاران ما 15درصد بیشتر کامیون ورودی و خروجی پذیرش شده است.

مدیرکل گمرک ضمن تشریح فعالیت تجاری این گمرک گفت: از صبح امروز تا ساعت 20عصر بیش از 145کامیون دارای محموله تجاری برای خروج از مرز به ترکیه و 255کامیون حامل کالا برای ورود به کشور از ترکیه توسط گمرک پذیرش شده و 620کامیون در محوطه نیز تشریفات گمرکی آن انجام شده و وارد کشور شدند.

ظهیری افزود: در روز جاری سامانه گمرک پایدار بوده و اساسا ادعای قطعی سیستم و معطلی رانندگان محترم کامیون به این دلیل کذب محض است.

به گزارش ایرنا، امروز خبری جعلی در فضای مجازی پخش شد مبنی بر این که ظهر پنجشنبه 20 مرداد، صدها کامیون حاضر در گمرک بازرگان در اعتراض به قطعی‌های متعدد سیستم الکترونیکی گمرک و بی‌تدبیری و بی‌مدیریتی مسئولان گمرک دست به اعتراض زده‌اند. این رانندگان امیدوارند با بوق‌های ممتد کامیون‌های خود صدای اعتراضشان را به گوش مسئولین برسانند.

برچسب‌ها