سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

ثابت شدن موارد بستری کرونا در اصفهان / گسترش واکسیناسیون در روزهای آینده

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
ثابت شدن موارد بستری کرونا در اصفهان / گسترش واکسیناسیون در روزهای آینده

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: روند کاهشی ابتلا به کرونا در اصفهان متوقف شده است و در روزهای آینده روند واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان گسترش می یابد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به ثابت شدن موارد بستری کرونا در اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته 337 مورد جدید کرونا در اصفهان شناسایی شده است و امیدواریم واکسیناسیون کرونا در روزهای آینده گسترش یابد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته از یک هزار و 183 بیمار مشکوک به کرونا 337 مورد قطعی شناسایی شد و 126 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر125 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز 872 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: 175 نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر11 بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته 5 مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.

46

کد خبر 1525211