جمعه 10 فروردین 1403

ثوری: 10 درصد بودجه را هم نگرفته‌ایم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ثوری: 10 درصد بودجه را هم نگرفته‌ایم

رئیس فدراسیون بوکس ایران از عدم دریافت بودجه این رشته از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فدراسیون بوکس ایران که همواره به عنوان یکی از پر دغدغه‌ترین فدراسیون‌ها در زمینه مشکلات اقتصادی معروف است، این روزها بار دیگر با این مشکل به شدت مواجه است؛ موضوعی که باعث شد تا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس نیز در آخرین صحبت‌های خود به شدت از این موضوع اعلام نارضایتی کند.

او درباره شرایط فدراسیون بوکس گفت: متاسفانه با وجود گذشت 6 ماه از سال، تا این لحظه حتی 10 درصد از بودجه خود را نیز دریافت نکرده‌ایم که شرایط را سخت می‌کند. امیدواریم این شرایط بهتر شود.

ثوری درباره برنامه‌های فعلی فدراسیون برای تیم ملی با شرایط سخت اقتصادی موجود، توضیح داد: در حال حاضر ما برنامه‌ها و اردوهای تدارکاتی خود را پیگیری می‌کنیم و سعی داریم اردوهای خود را به صورت برنامه‌ریزی شده پیگیری کنیم. هدف ما مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان است که امیدوارم روند رو به رشد خود را همچنان ادامه دهیم.

او در پاسخ به این سوال که با چنین شرایط سختی امکان برگزاری اردوی تدارکاتی خارجی یا مشترک درون کشور وجود دارد؟ اظهار کرد: همه تلاش ما این است که یک یا دو تیم مطرح در جهان و آسیا را با منابع مالی خصوصی به کشور دعوت کنیم تا تیم ملی را آماده تورنمنت‌های پیش رو کنیم. مطمئنا فدراسیون با وجود همه مشکلات می‌تواند تیم ملی را با شرایط خوبی راهی مسابقات کند.

ثوری درباره بودجه اختصاصی مجلس برای فدراسیون‌ها نیز گفت: ما حتی بودجه خودمان را هم دریافت نکرده‌ایم چه رسد به آن بودجه مازاد. از آن پول هم خبری نیست و ما با همکاری اسپانسرهای شخصی خود برنامه‌ها را در رده‌های سنی مختلف پیش می‌بریم!

او درباره ناراحتی شه‌بخش طی روزهای اخیر نیز گفت: به نظرم صحبت‌ها و اقداماتی که درباره شه‌بخش صورت می‌گیرد خیلی ناجوانمردانه است و نمی‌دانم این افراد دنبال چه چیزی هستند. همه باید بدانند که دستاوردهای او به هیچ وجه کوچک نیست و باید ارزش چنین قهرمانانی را بدانیم.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا تا این لحظه اردوی تدارکاتی با تیم‌های خارجی قطعی نشده است؟ اظهار کرد: با برخی کشورها رایزنی کرده‌ایم اما فعلا چیزی قطعی نیست. اگر اردویی قطعی شود اعلام می‌کنیم. مهم این است که تیم ملی روند درستی را در پیش گرفته و باید حمایت شود.