پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

جام واگنر | وادی: لهستان با ترکیب اصلی مقابل ایران قرار گرفت

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
جام واگنر | وادی: لهستان با ترکیب اصلی مقابل ایران قرار گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدطاهر وادی پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در رقابت های جام واگنر اظهار داشت: به تیم لهستان تبریک می گویم، چون آنها خیلی بهتر از ایران بازی کردند.

وی ادامه داد: لهستانی ها هماهنگ تر از ایران ظاهر شدند و با ترکیب اصلی خود مقابل تیم ایران قرار گرفتند. در تیم ایران هم کادر فنی تمایل داشت تا شرایط تمام بازیکنان را محک بزند.

وادی گفت: برای این مسابقه چند بازیکن جدید در ترکیب تیم ایران ظاهر شدند. امیدوارم رفته رفته هماهنگ‌تر شویم تا در مسابقات قهرمانی جهان عملکرد مناسبی داشته باشیم.

مردان والیبال ایران در دیدارمقابل لهستان که جنبه تدارکاتی برای رقابت‌های مهم قهرمانی جهان داشت، سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 17 مغلوب حریف شدند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار می‌شود. شاگردان عطایی در دومین مسابقه خود در این دوره از رقابت ها امروز از ساعت 17:30 به وقت محلی مقابل صربستان قرارخواهند گرفت.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید محمدطاهر وادی پاسور تیم مل والیبال والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال لهستان والیبال جام واگنر این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است