جمعه 31 فروردین 1403

جدیدترین کراس اوور پنج درب چه ویژگی هایی دارد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
جدیدترین کراس اوور پنج درب چه ویژگی هایی دارد؟

بنتلی بنتایگا یک کراس اوور لوکس پنج درب با اندازه متوسط است که توسط بنتلی به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بنتلی بنتایگا یک کراس اوور لوکس پنج درب با اندازه متوسط است که توسط بنتلی به بازار عرضه می‌شود. SUV بنتایگا همیشه چشمگیر بوده است اما نقص هایی نیز دارد. این خودرو در ابتدا با ظاهری ناخوشایند و فناوری ناامیدکننده وارد بازار شد که هم اکنون سازنده این خودرو، قصد دارد برای سال 2020 با طراحی جدیدی وارد بازار شود.

در طراحی جدید این خودرو یک ظاهر طراحی زیبا با دسترسی جدید به Continental و فناوری "Der neue" در اختیار شما قرار می‌دهد. در حالی که جلو و عقب خودرو کم و بیش شبیه هم به نظر می‌رسند، شگفتی بزرگی در عقب وجود دارد و آن اینکه بنتلی از چراغ‌های LED بیضی شکلی بهره می‌برد که بسیار شبیه به چراغ‌های مورد استفاده در مدل کنونی کنتیننتال GT است.

نسخه‌های جلوی این چراغ ظریف طراحی شده است. قسمت پشتی بنتایگا همان چراغ‌های بیضی شکل به عنوان Continental GT را بدست می‌آورد. این یک تلاش آشکار برای ایجاد نمای منسجم‌تر به محدوده Crewe است، اما باعث می‌شود قسمت عقب خودرو بسیار ذهنی باشد.

با این وجود، در مشخصات First Edition که تکه‌های مختلفی از فیبر کربن را به همه جا اضافه می‌کند، بنتایگا جدید معنی دار و به نوعی حتی بیشتر از اظهارات قبلی است.

بیشتر بخوانید

فضای داخلی بنتایگا چرم بوده است. بنتایگا اکنون از یک سیستم سرگرمی مشابه آنچه در Audi A8 پیدا می‌کنید استفاده می‌کند و تفاوت زیادی در عملکرد عمومی خودرو دارد. همه چیز سریعتر، نرمتر و بصری‌تر است و باعث می‌شود کروم، کربن فیبری و چرم آن کمی درخشان‌تر شود. این ماشین با اتصالات USB-C ضد آب در آینده تزئین شده است، همچنین یک شارژر بی سیم نیز در آن وجود دارد.

بنتایگا هنوز برخی از کلید‌های تاریخ را از نسل قبلی دور می‌کند و بعضی از موارد منو بسیار عجیب است. تغییر سرعت فن نیاز به فشار دکمه و پس از کش رفتن دارد. شاید متوجه نشوید، اما تمام پنل‌های جلوی بنتلی بنتایگا برای ظاهری تازه‌تر و مدرن دوباره طراحی شده‌اند.

جلو پنجره ماتریسی این خودرو هم‌اکنون بزرگ‌تر و عمودی است، در حالی که فناوری جدید چراغ‌های جلو ماتریسی هوشمند LED بنتلی از ظروف کریستالی برش خورده الهام می‌گیرد. سپر جلو نیز تهاجمی‌تر شده است، در حالی که برف پاک‌کن‌های گرم شونده شیشه جلو برای اولین‌بار با 22 آب‌پاش شیشه شور در هر بازو عرضه می‌شوند.

انتهای پیام /

جدیدترین کراس اوور پنج درب چه ویژگی هایی دارد؟ 2
جدیدترین کراس اوور پنج درب چه ویژگی هایی دارد؟ 3