جمعه 10 فروردین 1403

جریان برق در 17 روستای اشنویه برقرار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جریان برق در 17 روستای اشنویه برقرار شد

مهاباد - ایرنا - رییس اداره توزیع برق اشنویه گفت: با تلاش ماموران این اداره، قطعی برق در 17 روستای این شهرستان برطرف شده و تمام روستاهای این شهرستان هم‌اکنون دارای برق پایدار است.

مهدی سروری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش سنگین برف در منطقه و پارگی سیم‌های ارتباطی موجب قطع برق چند ساعته در 17 روستا از توابع بخش مرکزی و نالوس اشنویه در روز گذشته شده بود که با تلاش شبانه‌روزی ماموران اداره برق با وجود بارش مداوم برف برطرف شد.

وی ادامه داد: در سطح شهر اشنویه نیز به علت فشار سنگین شاخ و برگ درختان بر روی سیم‌های انتقال، جریان برق در چند منطقه قطع شده بود که با اعزام اکیپ های عملیاتی این اداره به مناطق حادثه‌دیده، پارگی سیم‌ها برطرف و هم‌اکنون مشکل قطعی برق به‌ویژه نوسانات آن در شهر رفع شده است.

رییس اداره توزیع برق اشنویه اظهار داشت: هم‌اکنون اجرای عملیات شاخه‌زنی به صورت مداوم توسط پرسنل این اداره در سطح شهر و روستا جهت جلوگیری از قطع برق ادامه دارد.

سروری افزود: 6 اکیپ 2 نفره برای پاسخگویی و برقراری هرگونه اشکال در برق‌رسانی این شهرستان به حال آماده‌باش هستند.

بارش سنگین برق در آذربایجان‌غربی و به تبع آن در شهرستان مرزی اشنویه در 2 روز گذشته موجب غافلگیر شدن شهروندان و بروز مشکلاتی از جمله قطعی برق و مسدود شدن راه‌های ارتباطی شد.

شهرستان اشنویه با 74 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و هم مرز با 2 کشور عراق و ترکیه است؛ این شهرستان مرزی دارای 74 روستا و 2 بخش مرکزی و نالوس است.

*س_برچسب‌ها_س*