پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

جزئیات حادثه آتش سوزی در خط لوله گاز غرب پایتخت

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
جزئیات حادثه آتش سوزی در خط لوله گاز غرب پایتخت

سخنگوی شرکت ملی گاز تهران ضمن تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی لوله گاز شادآباد تهران گفت: گاز 3000 مشترک تهرانی تا چند ساعت آینده وصل می‌شود.

به گزارش مشرق، امیرحسین جاودان، سخنگوی شرکت ملی گاز تهران درباره جزئیات آتش‌سوزی لوله گاز در شادآباد تهران بیان کرد: عوامل اجرایی شهرداری بدون هماهنگی با شرکت گاز در حال انجام عملیات در منطقه شادآباد تهران بودند که در حین انجام کار به خط لوله گاز خسارت وارد شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است و ما در اولین فرصت آتش‌سوزی را مهار کرده‌ایم.

جاودان افزود: با توجه به خسارتی که به برخی تجهیزات وارد شده است ما در حال انجام تعمیرات خط لوله هستیم و امیدواریم به زودی کار تعمیرات تکمیل شود.

وی اشاره کرد: بیل مکانیکی مربوط به پیمانکاران شهرداری کاملا سوخته و در محل حادثه قرار دارد که باید توسط عوامل امداری جابه‌جا شود تا دسترسی به خط لوله مهیا شود برای همین این کار کمی طول می‌کشد.

سخنگوی شرکت ملی گاز تهران گفت: در حال حاضر گاز حدود 3 هزار مشترک در منطقه شادآباد تهران قطع شده است و همکاران بنده تلاش می‌کنند که طی چند ساعت آینده گاز این مشترکان وصل شود.

به گفته توکلی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در اولین فرصت نیمی از این مشترکان گاز به سرویس بازمی‌گردند زیرا ایستگاه کناری این خط لوله وارد رینگ میشود و سپس پس از تعمیر خود خط لوله، تمامی مشترکان به سرویس برخواهند گشت.

منبع: فارس