جمعه 10 فروردین 1403

جزییات خشت گذاری30 هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
جزییات خشت گذاری30 هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تامین 170هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن و شهر سازی در قالب طرح اقدام ملی برای تامین مسکن، اظهار کرد: اولویت اجرای این طرح با زنان سرپرست خانواده و زوجین فرهنگی بوده است که پس از اعلام فراخوان 310هزار فرهنگی در سامانه ثبت نام کردند که 75هزار نفر از ثبت نام کنندگان توسط وزارت مسکن و شهرسازی...

به گزارش ایسنا، با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی عملیات خشت گذاری30 هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن آغاز شد.

محسن حاجی میرزایی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تامین 170هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن و شهر سازی در قالب طرح اقدام ملی برای تامین مسکن، اظهار کرد: اولویت اجرای این طرح با زنان سرپرست خانواده، زوجین فرهنگی بوده است که پس از اعلام فراخوان 310هزار فرهنگی در سامانه ثبت نام کردند که 75هزار نفر از ثبت نام کنندگان توسط وزارت مسکن و شهرسازی واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی افزود: فاز اول عملیات خشت گذاری 13هزار واحد مسکونی فرهنگیان در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و امروز نیز عملیات خشت گذاری 30هزار واحد مسکونی در 18استان و 66شهر آغاز می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای این طرح تامین مالی برای حمایت از فرهنگیان در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: با همکاری بانک ملی ایران 4هزار میلیارد تومان با سود 12درصد در اختیار فرهنگیان به عنوان آورده فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ صبح امروز آیین بهره برداری از پروژه اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی و به طور ویدیو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام