دوشنبه 9 مهر 1403

جشنواره ملی شعر طنز همدان تا پایان خرداد تمدید شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جشنواره ملی شعر طنز همدان تا پایان خرداد تمدید شد

همدان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز کرونا خبر داد و گفت: شعرا و طنزپردازان کشور می‌توانند تا پایان خرداد ماه در این رویداد ملی شرکت کنند.

احمدرضا احسانی روز دوشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاقه مندان می توانند در موضوع های زندگی و امید، نشاط اجتماعی، بهار کرونایی، همدلی و هم‌زبانی، کرونا و عید، درخانه بمانیم و فاصله‌گذاری اجتماعی شعرهای طنز خود را به جشنواره ارسال کنند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را تقویت روحیه نشاط و شادابی عنوان کرد و افزود: پذیرای تمام رده های سنی از سراسر کشور هستیم.

احسانی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دلیل استقبال شاعران و نویسندگان تا 31 خردادماه تمدید شده است گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند آثار خود را در قالب فایل ورد و فیلم کوتاه حداکثر با حجم 50 مگابایت ارسال کند که ارسال هر دو مورد ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: آثار در همه قالب‌های شعری آزاد و حق چاپ و انتشار آثار دریافتی برای دبیرخانه جشنواره محفوظ است.

وی افزود: با توجه به درخواست علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، بخش های داستان کوتاه و داستانک نیز به جشنواره اضافه شد.

متقاضیان برای نامنویسی در جشنواره شعر طنز باید به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به نشانی hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

به گفته احسانی جوایزی به 10 اثر برتر اهدا می شود که در صورت بالا بودن کیفیت آثار، تعداد برگزیدگان نیز افزایش می یابد.

*س_برچسب‌ها_س*