پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

جشن گروه «صبح جمعه با شما» در روز ولایت پیامبر مکرم اسلام (ص)

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جشن گروه «صبح جمعه با شما» در روز ولایت پیامبر مکرم اسلام (ص)

تهران - ایرنا - تهیه کننده، سردبیر و کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما» از اجرای زنده این برنامه، روز یکشنبه مصادف با میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، ساجد قدوسیان روز جمعه در این خصوص اظهار داشت: به مخاطبان پر شمار برنامه صبح جمعه با شما قول داده بودیم که در اعیاد ملی و مذهبی که تعطیلی رسمی است به صورت زنده برنامه را تهیه کنیم. بنابر این در روز یکشنبه (سوم آبان) از ساعت 9 تا 11 مصادف با میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت 9 صبح با ویژه برنامه زنده «صبح عید با شما» در خدمت مخاطبان هستیم.

قدوسیان اضافه کرد: در این برنامه علاوه بر نمایش‌ها و طنز آهنگ‌های متعدد هنرمندانی در استودیو پخش حضور دارند که از آن جمله می‌توان به عباس محبی، محمدرضا لبیب و ایزد کاویانی اشاره کرد. ضمنا اجرای این ویژه برنامه به عهده نسیم رفیعی است.

این تهیه کننده رادیویی اظهار داشت: مخاطبان می‌توانند حین پخش برنامه با شماره‌های تلفن پخش رادیو ایران و همچنین سامانه پیامکی رادیو ایران در ارتباط باشند تا این میلاد فرخنده را با هم به شادی بگذرانیم.

*س_برچسب‌ها_س*