سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

جمع‌آوری 16 میلیارد تومان صدقه در 4 ماه ابتدایی سال 1401

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
جمع‌آوری 16 میلیارد تومان صدقه در 4 ماه ابتدایی سال 1401

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمع‌آوری 16 میلیارد تومان صدقه در 4 ماه ابتدایی سال 1401 خبر داد و گفت: از این میزان 50 درصد مربوط به صندوق‌های صدقات خانگی و 50 درصد صندوق‌های معابر است.

- اخبار اجتماعی -

حبیب‌اله آسوده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در رابطه با تعداد صندوق‌های صدقات در سطح معابر و خیابان‌ها اظهار کرد: 5 میلیون صندوق صدقات خانگی و حدود 283 هزار صندوق صدقات در معابر و خیابان‌ها و اماکن وجود دارد.

وی تصریح کرد: در این زمینه در 4 ماه ابتدایی سال 1401، 16 میلیارد تومان از این محل‌ها جمع‌آوری شده است که از این میزان 50 درصد مربوط به صندوق‌های صدقات خانگی و 50 درصد صندوق‌های معابر است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در شرایط اقتصادی فعلی نه‌تنها کاهش پیدا نکرده است، بلکه افزایش داشته است، گفت: اعتماد مردم نسبت به مجموعه امداد در حال حاضر افزایش یافته است و شاهد کمک‌های قابل توجه نیکوکاران هستیم.

وی همچنین با اشاره به پایان یافتن پویش اطعام و احسان حسینی افزود: در بازه زمانی از اجرای پویش اطعام حسینی از ابتدای محرم میلیون پرس غذا توزیع شده است؛ علاوه بر اینکه چندین هزار بسته معیشتی در مناطق صعب‌العبور در اختیار نیازمندان و مددجویان کمیته امداد قرار گرفته است.

شرایط پرداخت وام 12 میلیون تومانی به بازنشستگان اعلام شد