پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

جهاد کشاورزی

جهاد کشاورزی

وب‌گاه الف

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی از اظهارنظر معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص واردات گوشت دام انتقاد کرده و آن را خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون کشاورزی ماموریت داد تا موضوع خرید و همچنین واردات گوشت را بررسی و نتیجه آن را به مجلس ارائه کند.

خبرگزاری دانا

ستاری فرد یادآورشد: پوشش تعداد دانش آموزان در طرح تغذیه رایگان بستگی به جذب منابع و کمک‌ها دارد و بر این اساس متغیر است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالا‌های اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مصرف آب در استان ایلام با توجه به پدیده خشکسالی، وضعیت نامناسب منابع آبی و کاهش آب پشت سدها، وارد وضعیت نارنجی شده است که منجر به صدور هشدارهای قطع آب مشترکان پرمصرف خواهد شد اما مهم‌ترین نکته در وضعیت هشدارآمیز کمبود آب این است که باید مصرف بهینه را در دستور کار قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران، گفت: از 555 میلیون دلاری آبزیان در کشور، شرایط برای رسیدن به صادرات یک میلیارد دلاری هدف گذاری شده است، این یک فرصت کم نظیر است و برخلاف دیگر زیر بخش ها هیچ محدودیتی در حوزه صادرات آبزیان لحاظ نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس از کمیسیون کشاورزی خواست موضوع خرید و واردات گوشت به ایران را بررسی کند و نتیجه‌اش اعلام شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید جواد ساداتی‌نژاد» در جلسه قرارگاه امنیت غذایی 31 اردیبهشت 1401 با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در تامین اقلام مصرفی موردنیاز مردم وجود ندارد، افزود: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالا‌های اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد. وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه...

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - پنج سال بعد از معرفی ماهی «تیلاپیا» به عنوان یکی از تهدیدات زیستی خوزستان، تلاش‌ها برای پرورش این گونه مهاجم در استان همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس کمیسیون کشاورزی می‌خواهم موضوع خرید و واردات گوشت را بررسی کرده و نتیجه آن را اعلام کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون کشاورزی مجلس خواست تا موضوع خرید و همچنین واردات گوشت را بررسی و نتیجه آن را به مجلس ارائه کند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده قائنات در مجلس ضمن انتقاد از واردات گوشت گفت: واردات گوشت از سایر کشورها خلاف اقتصاد مقاومتی است.