پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

«حامد بهداد» غایب بزرگ جشنواره فیلم فجر 40

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
«حامد بهداد» غایب بزرگ جشنواره فیلم فجر 40

حامد بهداد یکی از چهره‌های سرشناس غایب در چهلمین جشنواره فیلم فجر است، بهداد بدون شک یکی از پرافتخارترین بازیگران این رویداد سینمایی محسوب می‌شود که امسال با وجود بازی در دو فیلم با بدشانسی نتوانست حضور در چهلمین رویداد بزرگ سینمایی کشور را لمس کند.

خبرگزاری میزان - چهلمین جشنواره فیلم فجر پس از گذار از بیش از دو سال دوران اوج کرونا می‌تواند شروعی تازه برای سینمای کشور باشد، سینمایی که طی این سال‌های کرونایی مشکلات فراوانی تجربه کرد و در عرصه تولید و پخش به نوعی بحران تازه‌ای را پشت سر گذاشت.

با شروع واکسیناسیون در سال 1400، بازگشایی سینما‌ها و پس از آن اعلام فروش صد در صد ظرفیت سالن‌های نمایش، هنر هفتم نفس تازه‌ای کشید و همین عاملی بود تا اهالی سینما به برگزاری با شکوه چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر امیدوار شوند.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

از سوی دیگر تلفیق دوباره جشنواره جهانی و ملی فیلم فجر گامی مثبت و رو به جلو برای برگزاری قدرتمند چهلمین دوره از مهمترین رویداد سینمایی کشور بود، با شنیدن این اخبار و رونق دوباره سینماها، اخبار مربوط به ساخت آثار سینمایی و فرستادنشان به جشنواره فیلم فجر هم قوت گرفت.

کارگردانان مختلفی برای حضور در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کردند که از جمله می‌توان به محمدحسین مهدویان، بهروز شعیبی، منیر قیدی، مرتضی علی عباس میرزایی، مسعود کیمیایی و دیگر کارگردانان جوان سینما اشاره کرد.

با اعلام رسمی آثار منتخب باری حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر حال باید منتظر برگزاری مهمترین رویداد سینمایی کشور ماند تا ببینیم کدام کارگردان و آثار می توانند به عنوان شگفتی سازان جشنواره فیلم فجر معرفی شوند.

حامد بهداد یکی از چهره‌های سرشناس غایب در چهلمین جشنواره فیلم فجر است، بهداد بدون شک یکی از پرافتخارترین بازیگران این رویداد سینمایی محسوب می‌شود که امسال با وجود بازی در دو فیلم با بدشانسی نتوانست حضور در چهلمین رویداد بزرگ سینمایی کشور را لمس کند.

این بازیگر سینما امسال در فیلم سینمایی «پیر پسر» به کارگردانی اکتای براهنی به ایفای نقش پرداخت، فیلمی که روز گذشته فیلمبرداری آن پایان یافت و در نهایت نتوانست به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند.

همچنین بهداد در فیلم سینمایی «باب مارلی» به کارگردانی داوود خیام به ایفای نقش خواهد پرداخت، در این فیلم بهداد با حمید فرخ نژاد همبازی شده است، هنوز هیچ خبر موثقی نسبت مراحل ساخت این فیلم سینمایی در دست نیست.

در کنار بهداد دیگر بازیگر مطرح سالهای اخیر سینمای کشور، نوید محمدزاده نیز در جشنواره فیلم فجر چهلم حضور ندارد تا این دو بازیگر برای دستیابی به سیمرغی دیگر حداقل یکسال صبر کنند.

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم قصر شیرین، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم آرایش غلیظ، دریافت سیمرغ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بیست نهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم جرم، نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای هفت دقیقه تا پاییز، نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم روز سوم و نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد نوزدهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم آخر بازی افتخاراتی اسنت که بهداد طی ادوار مختلف برگزاری این جشنواره به نام خود زده است.

«حامد بهداد» غایب بزرگ جشنواره فیلم فجر 40 2
«حامد بهداد» غایب بزرگ جشنواره فیلم فجر 40 3