پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

حزب مردم‌سالاری: جناح‌های سیاسی برای برون‌رفت از مشکلات به جای فرافکنی، اجماع کنند

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
حزب مردم‌سالاری: جناح‌های سیاسی برای برون‌رفت از مشکلات به جای فرافکنی، اجماع کنند

در پی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده، حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و تبریک و تسلیت به خانواده داغدار این شهید والامقام بر اجماع جناح‌های سیاسی بر سر منافع و امنیت ملی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا متن پیام حزب مردم سالاری به شرح زیر است:

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل‌احیاء عند ربهم یرزقون»

هنوز به سالگرد شهادت سردار دل‌ها نرسیده‌ایم که یکی دیگر از رادمردان مخلص و خداجوی میهن اسلامی آسمانی شد و نزد خداوند سبحان مأوا گرفت.

بی‌شک شهادت شهید والامقام محسن فخری‌زاده پاداش الهی برای زحمات ایشان بود اما اندوه بزرگی برای ملت سرافراز ایران محسوب شده و داغ فراموش ناشدنی بر دل خانواده داغدار ایشان نشاند.

حزب مردم‌سالاری ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه، شهادت این دانشمند هسته‌ای و معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به ملت ایران و به ویژه همسر و فرزندان ایشان تبریک و تسلیت گفته و سه نکته را یادآور می‌شود

1- با توجه به سوابق اقدامات رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته‌ای، سرقت اسناد نظامی و ضربه‌زدن به سایت‌ها و مراکز هسته‌ای، ملت رشید ایران انتظار دارد مسئولان ذی‌ربط امنیتی و قضایی هرچه سریعتر عوامل نفوذی وابسته به اشغالگران فلسطین را شناسایی، محاکمه و مجازات کنند و قطعا هرگونه سهل‌انگاری و مماشات در این زمینه نابخشودنی است.

2- امید است دستگاه دیپلماسی کشور با فعالیت‌های گسترده، زمینه‌ساز محکومیت جهانی رژیم ددمنش اسرائیل غاصب بوده و خواستار اقدام فوری و قاطع همه مجامع بین‌المللی و جهانی به ویژه دبیرکل سازمان ملل براساس حقوق بین‌الملل به صورت جدی و همه‌جانبه باشد.

3- به جناح‌های سیاسی کشور هم توصیه می‌کنیم در شرایط حساس و ویژه کنونی، شهادت این دانشمند گرانمایه را دستمایه رقابت‌های گروهی و فرافکنی و اتهام زدن به یکدیگر نسازند و بجای تحلیل‌های جناحی، برای برون‌رفت از مشکلات کنونی کشور، دست در دست یکدیگر نهاده و بر سر امنیت و منافع ملی کشور اجماع نمایند.

انتهای پیام