جمعه 10 فروردین 1403

حسن زاده: 3 امتیاز بازی با تیم فوتسال چیپس کامل برای ما بسیار مهم بود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حسن زاده: 3 امتیاز بازی با تیم فوتسال چیپس کامل برای ما بسیار مهم بود

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره پیروزی برابر تیم چیپس کامل مشهد در هفته ششم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه بعد از پیروزی این تیم برابر چیپس کامل مشهد در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: امروز بازی پر فشاری را از سوی هر 2 تیم شاهد بودیم و به نظر من بای 2 نیمه متفاوت داشت. با توجه به اینکه بازیکنان ما به سالن مسابقه آشنایی نداشتند در نیمه اول نتوانستیم برنامه خودمان را به خوبی اجرا کنیم، اما خدا را شکر در نیمه دوم بازیکنانم رفته رفته با شرایط آشنا شدند و در پایان توانستیم 3 امتیاز بسیار خوبی را به دست آوریم. قطعا این 3 امتیاز در ادامه مسیرمان در لیگ بسیار کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره داوری مسابقه نیز گفت: درباره داوری باید بگویم با توجه به اینکه امسال نسل جدیدی از داوران در رقابت‌های لیگ حضور دارند باید همه کمک کنیم تا آن‌ها صاحب کسب تجریه شوند. به نظر من در بازی امروز داوری اشتباه تاثیرگذاری نداشت و سوت‌های متعادلی به صدا در آورد.

بیشتر بخوانید

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در هفته ششم مسابقات لیگ برتر امشب به مصاف چیپس کامل مشهد رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد. ساوجی‌ها با این پیروزی 18 امتیای شده و به صدر جدول رفتند.