سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

حضور صابر ابر در سه فیلم / بعد از رفتن بهترین تهیه کننده جهان را داشت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حضور صابر ابر در سه فیلم / بعد از رفتن بهترین تهیه کننده جهان را داشت

نشست خبری پردیس سینمایی ملت در پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر مربوط به فیلم "بعد از رفتن" یک درام اجتماعی با نگاهی تازه برگزار شد.

محمود بابایی تهیه کننده فیلم سینمایی پس از رفتن با حضور در نشست خبری آن گفت: امیدوارم از فیلم خوشتان آمد باشد و من فکر می‌کنم ما آخرین گروهی بودیم که پیش از شروع جشنواره برای آن شروع کردیم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحال هستم که در جمعتان هستم؛ بالاخره اینجا اولین مکانی است ک می‌خواهد از فیلم ما صحبت و آن رسانه‌ای شود.

رضا نجاتی کارگردان این فیلم گفت: من فکر می‌کنم بهترین تهیه کننده جهان را داشتم.

نجاتی در پاسخ به تنها نقطه قوت فیلم صابر ابر بود گفت: باتوجه به حجم زیاد تولید نمایش خانگی چالش بازیگر است؛ در آن برهه زمانی مهم‌ترین چالش ما بود؛ شما کافی است یک بازیگر چهره را انتخاب کنید و بعد مخاطب اعتماد می‌کنند.

وی در خصوص باز بودن پایان این فیلم گفت: من فکر می‌کنم پایان باز نیست.

نجاتی در خصوص روند فیلم گفت: در روند فیلم یک مقدار خواستم از جریان سینمای ایران دور شوم.

وی در خصوص لکه چشم صابر ابر در فیلم گفت: این لکه می‌تواند برای یک آسیب یا ضربه سنگین در زندگی پیش بیاید و این لکه ایجاد شود.

بابای تهیه کننده پس از رفتن در خصوص نیامدن بازیگران گفت: من فکر می‌کنم این یک نوع از دموکراسی است؛ یک نفر دوست دارد حضور پیدا کند یک نفر دوست ندارد؛ من به هیچکدام از بازیگران زنگ نزدم و فقط به آن‌ها اطلاع دادیدم ک نشست هست.

وی افزود: حالا اینکه در دوره التهابات فیلم ساخته شد بله چالش‌هایی داشتیم که می‌گفتند باید در این شرایط فیلم بسازیم؛ میگفتم بله از نظر من کار فرهنگی تعطیل بردار نیست و ساعت‌ها گپ میزدیم که بله باید فیلم را بسازیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر