شنبه 1 اردیبهشت 1403

حضور نشر شهید کاظمی با بیش از 450 عنوان کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
حضور نشر شهید کاظمی با بیش از 450 عنوان کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب

انتشارات شهید کاظمی در مجموع با بیش از 450 عنوان کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب حضور خواهد داشت که از این تعداد، حدود 80 عنوان آن در سال 1400 تولید شده است.

خبرگزاری میزان - انتشارات شهید کاظمی از سال 1394 با اهداف تولید و توزیع محصولات فرهنگی با اولویت کتاب‌های فاخر و تاثیر‌گذار در حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ارائه خدمات و طرح‌های ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی، فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون بیش از 500 عنوان کتاب به چاپ رسانده است.

از جمله آثار جدید که در قالب داستان و رمان از سوی این انتشارات عرضه می‌شود، کتاب‌هایی است از محمد علی جعفری، سید محسن امامیان، فائضه غفار حدادی، بهزاد دانشگر، زینب عرفانیان، زهرا قربانی، وحید خضاب، حمید داوود آبادی، شهلا پناهی، مریم بصیری و... می‌باشد.

کتاب سعی هشتم روایتی جدید از زندگی حضرت هاجر، نوشته سید محسن امامیان، دل پلاس نوشته محمد علی جعفری دربردارنده جهادگرانه‌هایی علیه کرونا، وتن دادم وطن؛ رمانی با محوریت مدافعان حرم و جنگ سوریه به قلم مریم بصیری، کتاب تو زودتر بکش؛ 60 سال ترور فرمانده هان مقاومت توسط موساد به ترجمه وحید خضاب، به من دست نزن؛ روزنوشت‌های کرونایی یک نویسنده خانه‌دار به قلم فائضه غفارحدادی از جمله مجموعه کتاب‌هایی است که در این دوره از نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه معرفی آخرین کتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

همچنین در بخش مدافعان حرم می‌توان به ماه کامل؛ روایت زندگی شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور (فرمانده نابغه مدافعان حرم) به قلم شهلا پناهی، همسایه‌های خانم جان (روایت پرستار احسان جاویدی در سوریه) به قلم زینب عرفانیان، بی بردار، روایت زندگی شهید مدافع حرم جواد محمد اثر بهزاد دانشگر، هوای این روز‌های من (خاطرات جانباز امیر حسین نصیری از سوریه و شهدای مدافع حرم) به قلم رقیه کریم اشاره کرد.

همچنین این انتشارات با توجه به گرانی کاغذ و قیمت کتب علاوه بر فروش ویژه به همراه ارسال رایگان در سایت رسمی خود (https://nashreshahidkazemi.ir/) کتاب الکترونیک کلیه منشورات خود را آماده و با قیمت و تخفیف ویژه‌ای نسبت به نسخه فیزیکی از طریق پلتفرم‌ها طاقچه و فیدیبو در اختیار مخاطبین قرار خواهد داد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از روز یکشنبه سوم بهمن آغاز و تا روز دهم بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام /