پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

حضور نماینده اراک در لیگ برتر والیبال در هاله‌ای از ابهام

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
حضور نماینده اراک در لیگ برتر والیبال در هاله‌ای از ابهام

اراک - در هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال، شهروند اراک میزبان خاتم اردکان است اما عدم صدور کارت بازی مانع اصلی حضور نماینده استان مرکزی در این رقابت ها است.‌

اراک - در هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال، شهروند اراک میزبان خاتم اردکان است اما عدم صدور کارت بازی مانع اصلی حضور نماینده استان مرکزی در این رقابت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های ایران فردا با انجام هفت پیکار در هفت شهر کشور پیگیری خواهد شد. در این هفته تیم والیبال شهروند اراک میزبان خاتم اردکان خواهد بود.

در هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران دیدار 2 تیم هورسان رامسر و شهروند اراک چهارشنبه هفته گذشته (26 شهریور) به دلیل عدم صدور کارت بازی تیم شهروند، انجام نشد و مسئولان اجرایی این مسابقه، حکم به باخت فنی شهروند اراک دادند و نتیجه سه بر صفر در پرونده شهروند اراک ثبت شد.

مدیر عامل باشگاه شهروند اراک در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عدم صدور کارت بازی این تیم در هفته دوم لیگ برتر والیبال عنوان کرد: چندی پیش برای صدور کارت بازی به فدراسیون مراجعه شد که مسئولین مربوطه اعلام کردند که برای صدور کارت باید از سوی اداره مالی و حسابداری فدراسیون موضوع بدهکاری باشگاه به فدراسیون تعیین تکلیف شود.

محمد رضا سمیعی فر افزود: این تیم بدون تعیین تکلیف بدهی باشگاه به فدراسیون اجازه صدور کارت بازی ندارد و در حال حاضر پیگیر شرایط باشگاه و صدور کارت بازی هستیم.

وی افزود: برای رفع این موضوع و تضمین در پرداخت بدهی با مسئولین فدراسیون در تهران وارد مذاکره شدیم و امیدواریم بتوانیم مجوز شرکت در بازی فردا را دریافت کنیم.