سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به شانس بالای تیم ملی ایران برای صعود به مرحله حذفی احتمال دارد اعضای خانواده بازیکنان به قطر سفر کنند. در حال حاضر، بعضی از خانواده‌ها در قطر هستند و بازیکنان ایران را از نزدیک مورد حمایت قرار می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عمرانی فرماندار لامرد با تشریح جزئیات آتش‌سوزی کشتارگاه بزرگ مرغ لامرد، تاکید کرد: با توجه به وقوع حوادث این‌چنینی که موجب خسارات اقتصادی و احتمالاً جانی می‌شود، مالکان اماکن عمومی و خصوصی، بویژه کارخانه‌های صنعتی باید اقدامات پیشگیرانه و مراقبت ویژه را نسبت به چنین مواردی داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه افزایش بیماری‌های تنفسی نتیجه تغییر اقلیم است؛ گفت: باید به سمت کاهش مصرف انرژی های فسیلی و تولید انرژی پاک و توسعه کشاورزی های‌تک پیش برویم.

وب‌گاه فرارو

این حادثه تکان‌دهنده شب جمعه گذشته در بلوار توس مشهد هنگامی فاش شد که اهالی محل از سروصدا‌های عجیب چند گوسفند در منزل همسایه به تنگ آمدند و برای اعتراض به صاحبخانه، زنگ منزل او را به صدا درآوردند، اما فقط بع‌بع گوسفندان به گوش می‌رسید و هیچ کس در حیاط را باز نمی‌کرد.

خبرگزاری دانا

به مناسبت فرارسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 1358، شورای نگهبان بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی یکم آذر ماه در بخشنامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی نحوه رسیدگی به اعتراضات دارندگان خودروهای گران قیمت را ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیج در مقاطع و حوادث مهم پس از پایان جنگ تحمیلی در کنار ملت بزرگ ایران بوده و در تداوم مسیر دفاع از ایران اسلامی گام برداشته است. بسیجیان در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله جزو اولین افرادی بودند که به کمک آسیب‌دیدگان شتافتند. در ارائه خدمات عمومی همچون واکسیناسیون عمومی و مقابله با ویروس کرونا نیز بسیجیان پیش‌قدم بودند.

وب‌گاه عصر ایران

برد شیرین ایران در جام جهانی

خبرگزاری دانا

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: سیاست‌ها باید به سمت تغییر سیستم پیش رود. ارتقای سطح دانش مردم درباره بیماری‌ها، ایمنی آب و غذا، بهره‌گیری از توان سازمان‌های مردم نهاد، به روز رسانی راهنماهای بالینی، افزایش آگاهی در سطح دانشگاه‌ها و جامعه و افزایش آگاهی کارکنان سلامت به مهار تبعات تغییرات اقلیمی کمک می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بر اثر برخورد سمند با خودروی حمل زباله سه نفر فوت کردند.

خبرگزاری مهر

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تاکید کرد: ملت به خوبی می‌دانند که بسیج جان فدای آن‌هاست و برای امنیت ایران اسلامی خون خود را هدیه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 31 هزار و 506 تومان (سی و یک هزار و پانصد و شش تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (5 آذرماه) علیرغم بارندگی، کیفیت هوای پایتخت به‌ویژه در مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرادی پور با اشاره به اثرات مخرب نشت گاز سولفید هیدروژن، یعنی سردرد و کاهش سطح هوشیاری، افزود: 22 نفر از کارمندان پتروشیمی دچار مصدومیت و به مراکز درمانی منتقل شدند.