پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

تالاب بین المللی انزلی در محدوده چراغ پشتان از بامداد روز جمعه اسیر شعله های آتش شد و عدم دسترسی به محل آتش سوزی اطفاء حریق در این منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیزارهای تالاب بین المللی انزلی در محدوده منطقه ماراگوده از بامداد جمعه طعمه حریق شد.

وب‌گاه فرارو

فرماندار انزلی اعلام کرد: آتش سوزی از بامداد جمعه در قسمت مرکزی تالاب در محدوده چراغ پشتان آغاز شد و دامنه آتش به دلیل عدم امکان دسترسی به اطراف گسترش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد نصیری افزود: در این طرح برای جامعه مخاطب 4 هزار و 200 نفری دختران، خدمات توانمندسازی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی، آموزش مهارت‌ها سلامت روان و روانکاوی و سلامت جسم از طریق تیم تخصصی مددکاری اجتماعی در کل کشور متشکل از 171 مددکار آموزش دیده ارائه می‌شود. وی با بیان اینکه این خدمات به صورت موردی و سوژه یابی به صورت پویا ارائه می‌شود،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح توانمندسازی و ارائه خدمات مداخلات تخصصی مناسب و بهنگام به دختران در معرض آسیب 15 تا 18 ساله خبر داد و گفت: این طرح با الگوی مداخله فردمحور در 10 استان کشور از جمله تهران، البرز و خراسان رضوی از ابتدای مهرماه امسال اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

انزلی - ایرنا - گسترش دامنه آتش سوزی و عدم دسترسی به محل حادثه در منطقه چراغ پشتان تالاب بین المللی انزلی اطفاء حریق را با مشکل مواجه و ستاد بحران استان گیلان از سازمان امداد هوایی کشور درخواست بالگرد آب پاش کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روان‌درمانگر و استاد دانشگاه با اشاره به وقوع سیل اخیر در کشور گفت: تهیه عکس و فیلم از حوادث غیرمترقبه به‌ویژه در لحظات بحرانی و بی‌توجهی به هشدارها در برخی افراد ناشی از عدم تخلیه هیجانی و نیازمند طراحی و تعریف اماکنی برای تخلیه هیجانات است.

خبرگزاری ایرنا

انزلی - ایرنا - تالاب بین المللی انزلی در محدوده چراغ پشتان از بامداد روز جمعه اسیر شعله های آتش شد و نداشتن دسترسی به محل آتش سوزی اطفاء حریق در این منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دقایقی قبل زلزله ای به بزرگی 3.7ریشتر حوالی زرآباد در آذربایجان‌غربی را لرزاند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان شهرداری آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: فقط ساکنان ساختمان اطراف این تاورکرین در دقایق اولیه به دلیل احتیاط و اقدامات تکمیلی درخصوص تعمیر یا جا به جایی این وسیله نقلیه، خانه خود را تخلیه کردند و ادعای تخلیه یک محله صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - فرماندار نمین از خاموشی آتش‌سوزی در مراتع حاشیه جنگل‌های فندقلو این شهرستان خبر داد و از گردشگران و شهروندان خواست نسبت به حفظ و حراست از منابع طبیعی احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده انارک را نیمه سنگین ذکر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز جمعه در اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان، به علت افزایش دما هشدار زرد هواشناسی برقرار است.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز جمعه در اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان، به علت افزایش دما هشدار زرد هواشناسی برقرار است.