شنبه 1 اردیبهشت 1403

حیدرپور: باشگاه شهرخودرو حامی تبلیغات محیطی یکپارچه زیر نظر سازمان لیگ است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حیدرپور: باشگاه شهرخودرو حامی تبلیغات محیطی یکپارچه زیر نظر سازمان لیگ است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل حیدرپور در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد حفظ انسجام و یکپارچگی تبلیغات محیطی در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا باید از عزیزی خادم ریاست محترم فدراسیون فوتبال تقدیر که توجه ویژه ای به همه باشگاه ها دارند و بخصوص باشگاه های بخش خصوصی مثل شهرخودرو، هوادار، نساجی و تراکتور تبریز دارند تشکر کنم و از جناب بهاروند رئیس محترم...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل حیدرپور در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد حفظ انسجام و یکپارچگی تبلیغات محیطی در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا باید از عزیزی خادم ریاست محترم فدراسیون فوتبال تقدیر که توجه ویژه ای به همه باشگاه ها دارند و بخصوص باشگاه های بخش خصوصی مثل شهرخودرو، هوادار، نساجی و تراکتور تبریز دارند تشکر کنم و از جناب بهاروند رئیس محترم سازمان لیگ و همکارانشان هم در این سازمان تشکر می کنم که با وجود محدودیت زمانی تلاش کردند مسابقات لیگ برتر به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی و اجرا شود. در مورد بحث تبلیغات محیطی نیز باید بگویم بهترین شیوه اجرا همین شیوه یکپارچه و منسجم زیر نظر سازمان لیگ فوتبال ایران است که همه باشگاه ها در آن سهیم هستند.

قائم مقام باشگاه پدیده (شهرخودرو) تصریح کرد: اگر باشگاه ها بخصوص باشگاه های بخش خصوصی بخواهند خودشان به صورت مستقیم با شرکت تبلیغاتی قراردادی امضا کنند ممکن است آن شرکت به تعهدات مالی خود عمل نکند و باشگاه ها نیز به صورت تک تک شاید نتوانند تضامین مالی لازم را از این شرکت ها اخذ کنند. از سویی دیگر باید 30 درصد از درآمد این تبلیغات محیطی به فدراسیون و سازمان لیگ اختصاص پیدا کند، 30 درصد به شرکت تبلیغاتی و 10 درصد هم به ورزشگاه ها پرداخت شود. یعنی هر باشگاه فقط 30 درصد از درآمد تبلیغاتی نصیب خودش می شود و این رقم اصلا ارزش ریسک برای تغییر سیستم یکپارچه تبلیغات محیطی را ندارد. باشگاه ما نیز از این سیستم یکپارچه و زیر نظر سازمان لیگ حمایت می کند.

مدیرعامل اسبق گهر اظهار داشت: وقتی باشگاه ها در یک سیستم یکپارچه و منسجم در مورد تبلیغات محیطی عمل می کنند در آنصورت قدرت مانور بیشتری هم دارند ومی توانند در آینده نزدیک برای دریافت حق پخش تلویزیونی هم اقدام کنند. از عزیزی خادم رئیس محترم فدراسیون فوتبال هم می خواهم که در بخش دریافت حق پخش تلویزیونی هم پیش قدم شوند و همراه باشگاه ها برای دریافت این حق قانونی نیز اقدام شود.

حیدرپور با اشاره به مشکلات باشگاه پدیده (شهرخودرو) اظهار داشت: باشگاه شهرخودرو مطالباتی از باشگاه های دیگر بابت انتقال مربی و بازیکن دارند که متاسفانه وصول نشده و از مسئولان محترم فدراسیون و ارکان قضایی فدراسیون می خواهم که باشگاه پدیده را برای دریافت مطالبات قانونی خود همراهی کند زیرا در حال حاضر باشگاه ما به این پول که حق قانونی خود است نیاز مبرم دارد.