چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه گسترش

در صورت عدم میزبانی در تهران، پرسپولیس در عمان میزبان النصر خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر امور اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به کمبود جا برای استقرار موکب‌های ایرانی در عراق گفت: از این به بعد امکان هماهنگی برای حضور مواکب جدید در عراق را نداریم، بنابراین موکب‌های جدید باید در مرزهای خروجی کشورمان به ارائه خدمات بپردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی سال‌های اخیر آمریکا در منطقه غرب آسیا بویژه در سوریه بلای جان مردم و سارق منابع نفتی آن‌ها شده است؛ اقدامی که پیش از این گروهک تروریستی داعش انجام داده است.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان مانچینی در دو دیدار دوستانه در نیوکاسل به مصاف کره جنوبی و کاستاریکا خواهند رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نزدیکترین دوستان روح الله زم روایت تازه ای از نحوه به دام افتادن او بیان کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الفرات نیوز، الحشد الشعبی عراق یکشنبه هم زمان با رسیدن اربعین به روز‌های اوج خود، وضعیت آماده باش بهداشتی را برای خدمت رسانی به زائران اعلام کرد. بر پایه این گزارش، مرکز اطلاع رسانی الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ظافر فاضل» معاون رئیس ستاد امور پزشکی الحشد الشعبی جلسه‌ای به همین منظور با مدیران ادارات و بخش‌ها در مقر این عملیات...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: 4 فضانورد پس از پایان یافتن ماموریتی 6 ماهه در ایستگاه فضایی بین المللی به زمین بازگشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هاکان فیدان، امنیتی‌ترین دیپلمات تُرک، در قامت وزیر خارجه ترکیه مهمان تهران است؛ سفری که تحولات سوریه محور مهم آن خواهد بود اما روابط تهران و آنکارا گستره وسیعی از موضوعات را شامل می‌شود و نیازمند هوشیاری دوجانبه برای حراست از آن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویر منتشر شده از پوشش سردار نقدی بدون لباس نظامی مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزد‌های بهترین بازیکن ماه غرب آسیا را معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه ون در شهر بصره کشور عراق، 15 نفر ایرانی دچار مصدومیت و به بیمارستان‌های خرمشهر و آبادان منتقل شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون «یادداشت روز کیهان» با عنوان «اربعین، حرکتی شتابان به‌سوی ظهور» نوشت: راهپیمایی اربعین یکی از برجسته‌ترین پدیده‌های مذهبی، معنوی، تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است. این راهپیمایی از یک‌طرف یک مفهوم بلند تاریخی عاشورا را به «مسئله روز» تبدیل می‌کند و از سوی دیگر یک مفهوم متعالی آرمانی ظهور را به جهان یادآور می‌شود....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به تازگی کشور لیبی شاهد اعتراضات گسترده مردمی بود که در واکنش به دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای صهیونیست برگزار شد. شدت اعتراضات به حدی بود که دولت وحدت لیبی مجبور به برکناری «نجلا منقوش» شد. مردم معترض لیبی، ضمن آتش زدن پرچم اسرائیل، پرچم فلسطین را برافراشته و خواستار محاکمه نجلا منقوش شده بودند. المنقوش ادعا کرده بود آنچه در رُم رخ داد، یک...

خبرگزاری تسنیم

مسابقات والیبال قهرمانی اروپا با پیروزی آسان تیم ملی لهستان مقابل مقدونیه ادامه پیدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی وقوع طوفان در برخی استان‌ها از کاهش دما در استان‌های ساحلی و اردبیل و آسمان صاف شهرهای زیارتی عراق خبر داد.