جمعه 31 فروردین 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: نظر من در آن مقطع این بود که گروگانی از عراق داشته باشیم تا با اتکای به آن بتوانیم حقوق ایران را بگیریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع محلی در حومه حسکه سوریه اعلام کرد که نظامیان آمریکا مانور و تمرینات نظامی را در این منطقه برگزار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

زن نقاب‌پوش در توئیتر به مردان پیشنهاد وسوسه‌آمیزی می‌داد و آنها را به دام شیطانی خود می‌کشاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده آمریکا بیان کرده است که آماده‌سازی بلاروس برای میزبانی از زرادخانه اتمی متحد خودش روسیه را زیر نظر خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا عنایتی سرمربی تیم ملی امید کشورمان اسامی 23 بازیکن را برای حضور در تورنمنت غرب آسیا اعلام کرد. به این ترتیب محمدرضا خالدآبادی (هوادار) محمد امین حزباوی (السد قطر) سامان فلاح (پیکان) حسین گودرزی (نفت مسجد سلیمان) امیر جعفری (گل‌گهر) محمد حسین زواری (استقلال) آریا یوسفی (سپاهان) سامان تورانیان (مس کرمان) مهدی هاشم‌نژاد (تراکتور) محمد قربانی (سپاهان)...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رییس اداره محیط زیست سازمان منطقه آزاد کیش، دیده شدن نهنگ قاتل در خلیج فارس مسبوق به سابقه بوده و یک اتفاق طبیعی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان در ستون «گفت و شنود» خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت:: خاتمی در نشست با تعدادی از زنان طیف مدعی اصلاحات، آشکارا علیه برخی دیگر از احکام و اعتقادات اسلامی هم موضع گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها غرب به دنبال بازی «توافق‌نمایی» است تا با بی‌ثباتی اقتصادی در ایران به خواسته خود یعنی اتخاذ امتیاز بیشتر در مقابل حفظ بخش عمده‌ای از تحریم‌ها برسد.

وب‌گاه گسترش

بازاریابی صنایع دستی برای صادرات از چند جهت نسبت به بازاریابی سایر کالاها متفاوت خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

وزیران امورخارجه آمریکا و عراق در حاشیه نشست وزیران ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش در ریاض، پایتخت عربستان با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه گسترش

اصفهانی گفت: بزرگ‌ترین مشکلی که اوپک در 3 دهه گذشته با آن مواجه بوده، عدم تعامل و هم افزایی در اعضای شرکت‌کننده در این مجمع بوده است.

خبرگزاری دانشجو

محمد هیثم التمیمی روز دوشنبه، سیزدهم خرداد، در یک درگیری در روستای نبی صالح در شمال رام الله مجروح و دوروز بعد در بیمارستان به شهادت میرسد. پدر وی دی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری المیادین بیان داشت سرنوشتی که محمد به ان مبتلا شد سرنوشت بسیاری از کودکان فلسطینی تا به الان بوده و خدا میداند چند کودک فلسطینی دیگر به این سرنوشت دچار خواهند شد. وی در ادامه از سازمان ها و محاکم بین المللی گلایه...

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بدون صدور هیچ قطعنامه ای علیه ایران به پایان رسید. اتفاقی که ریشه در همکاری های جدید میان تهران و وین بر سر موضوعات اختلافی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، منابع محلی سودان از نقض آتش‌بس 24 ساعته در این کشور در نخستین لحظات پس از اجرای آن خبر دادند. آتش‌بس 24 ساعته در تمام مناطق سودان از ساعت شش صبح امروز شنبه به وقت محلی تحت نظارت عربستان و آمریکا آغاز شد. این خبر در حالی است که به گفته خبرنگار الجزیره تنها دو دقیقه قبل از آغاز اجرای آتش‌بس، جنگنده‌ها منطقه‌ای را در جنوب شهر...

وب‌گاه گسترش

همزمان با تکرار اخبار تاییدنشده از بدحال شدن مجدد «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، دولت آنکارا این مسئله را تکذیب کرد.