جمعه 10 فروردین 1403

خاورمیانه

خاورمیانه

وب‌گاه مشرق نیوز

ابرستاره آرژانتینی به همراه خانواده اش در عربستان در گشت و گذار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسی و خانواده اش به عربستان سفر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله رئیسی فردا پس از گذشت 12 سال از آغاز جنگ در سوریه، به دمشق خواهد رفت. سفر رئیس‌جمهور به سوریه دربرگیرنده پیام مهمی برای جامعه جهانی است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه، 2 می)، از یک عملیات ضد صهیونیستی جدید در یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در کرانه باختری خبر داد. به اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز به سوی یک خودرو در نزدیکی «افنی حیفتس» شهرک صهیونیست‌نشین واقع در نزدیکی شهر «طولکرم» در کرانه باختری تیراندازی شد و طی آن راننده این خودرو به صورت سطحی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستمزد کریستیانو رونالدو و زندگی لوکس این ستاره و جورجینا در عربستان موجب شده تا برخی، بگویند که دولت عربستان قصد دارد با افزایش هزینه سفر حج، دستمزد رونالدو را از جیب شهروندان کشورهای مسلمان، از جمله ایران پرداخت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شهادت «خضر عدنان» اسیر فلسطینی که امروز پس از 86 روز اعتصاب غذا جانش را از دست داد، با واکنش شدید گروه‌های مقاومت فلسطین همراه شد. خضر عدنان (44 ساله) از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود به دست اشغالگران اعتصاب غذا کرده بود و در وضعیت جسمانی نامناسبی به سر می‌برد و بار‌ها درباره وخامت اوضاع جسمانی او به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همزمان با سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سنجش مخاطب مرکز تحقیقات صدا و سیما اعتقاد دارد باید مراقبت کنیم همه برنامه‌های ما به سمت محفل‌سازی نرود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس مقاله منتشر شده در پایگاه نشنال اینترست، کارشناسان عقیده دارند که رجب طیب اردوغانیا قطعاً با اختلاف زیادی می‌برد یا می‌بازد. هر دو طرف برای نظر خود بر به عوامل اقناع‌کننده بسیاری، مانند تجربه آن‌ها به عنوان روزنامه‌نگار یا محقق، نظرسنجی‌ها یا وضعیت کشور استناد می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«به نظر می‌رسد که قلیچداراوغلوی کوته‌قامت و نرم‌خو در ایجاد توافق در پشت پرده مهارت بالایی دارد، اما آیا در جمع کردن آرای مردم در انتخابات آتی ترکیه هم اینچنین قدرتمند است؟»

خبرگزاری تسنیم

برای پرداخت فناورانه به دفاع مقدس و استخراج گفتمان یا گفتمان‌های محوری حاکم بر آن نیازمند جریان جدیدی از روایت دفاع مقدس هستیم که می‌توان آن را «روایت سوم» نامید.

خبرگزاری ایرنا

دمشق - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با تاکید بر این که ایران توانمندی خوبی در حوزه های اقتصادی، تولیدی، فنی مهندسی، صنعتی و تکنولوژی های جدید و هایتک در کنار دستاوردهای خوب در حوزه های علمی و فناوری دارد، گفت: شرایط اقتصادی را برای حضور سرمایه گذاران ایرانی در سوریه تسهیل می کنیم.

خبرگزاری مهر

اتحادیه جودو آسیا با درخواست عربستان برای تعویق رقابتهای قهرمانی نوجوانان قاره کهن موافقت کرد.