چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

10 خرداد آخرین مهلت اخذ درس «آشنایی با طب ایرانی و مکمل»

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
10 خرداد آخرین مهلت اخذ درس «آشنایی با طب ایرانی و مکمل»

فرصت ثبت نام هشتمین فراخوان درس «آشنایی با طب ایرانی و مکمل» 10 خردادماه 1401 به پایان می رسد.

فرصت ثبت نام هشتمین فراخوان درس «آشنایی با طب ایرانی و مکمل» 10 خردادماه 1401 به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام هشتمین فراخوان درس «آشنایی با طب ایرانی و مکمل» از 17 اردیبهشت ماه آغاز شده است و 10 خردادماه به پایان می رسد.

متقاضیان باید جهت ثبت نام به وب سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به نشانی http://vums.ac.ir مراجعه کنند.

دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» ویژه دانشجویان سال تحصیلی 1401 دانشگاه ها / دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور است.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور در تاریخ 14 اسفند 1395 با مشارکت دفتر طب ایرانی و مکمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه های تخصصی دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» برای دانشجویان علوم پزشکی ارائه می کند.

اخذ این واحد درسی برای دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و کارشناسی پیوسته رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و تغذیه دانشگاه ها / دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اجباری است.

اخذ این واحد درسی برای دانشجویان سایر رشته های دانشگاه ها / دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اختیاری است.

دانشجویان باید نسبت به تکمیل فرم تقاضای درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» در سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی اقدام کنند.

بارگذاری تصویر معرفی نامه از اداره کل آموزش دانشگاه / دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، بارگذاری تصویر کپی کارت ملی، بارگذاری تصویر اسکن یک قطعه عکس 3*4، پرداخت شهریه واحاد انتخابی جهت دانشجویان دانشگاه آزاد و سایر دانشجویان شهریه پرداز از مدارک ثبت نام است.

انتخاب واحد از 17 اردیبهشت تا 10 خرداد صورت می گیرد. کلاس مجازی از 11 خرداد آغاز می شود و در 31 مرداد پایان می پذیرد. آزمون الکترونیکی درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» 7 شهریور برگزار می شود و نمرات در شهریورماه 1401 به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام می شود.

شهریه 2 واحد درسی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» برای دانشجویان دانشگاه آزاد و سایر دانشجویان شهریه پرداز با احتساب 40 درصد تخفیف مبلغ 3 میلیون و 525 هزار و 120 ریال (325 هزار و 512 تومان) است. این واحد درسی برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی غیر شهریه ای، رایگان است.