چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

خطر ورشکستگی در کمین بارسلونا؛ کاهش 30درصدی دستمزد مسی و دوستان الزامی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
خطر ورشکستگی در کمین بارسلونا؛ کاهش 30درصدی دستمزد مسی و دوستان الزامی است

تهران - ایرنا - براساس گزارش رادیو راک وان، نمایندگان باشگاه بارسلونا و وکلای بازیکنان این باشگاه پس از ملاقات با یکدیگر به این نتیجه رسیده‌اند که این باشگاه تا روز پنجشنبه هفته جاری نیاز به کاهش 190 میلیون یورویی دستمزد بازیکنان این تیم است.

به گزارش ایرنا، بارسا در تقابل با زمان است؛ آنها باید تا پنجم نوامبر (پنجشنبه) دستمزد بازیکنان را تا 30درصد کاهش دهند در غیر اینصورت در ژانویه 2021 در معرض ورشکستگی قرار خواهند گرفت.

یکی از نگران کننده‌ترین شرایط در خصوص «لئو مسی» است زیرا اگر او تصمیم بگیرد که قرارداد خود را تمدید نکند، باشگاه باید مبلغی را به عنوان پاداش پایان قرارداد به وی پرداخت کند.

«کارلس توسکتس» رییس کمیته اجرایی بارسا که پس از تصمیم «جوزپ ماریا بارتومئو» و هیات مدیره وی مبنی بر استعفا، مسوولیت اداره باشگاه را برعهده گرفته است، در خصوص شدت بحرانی بودن شرایط اقتصادی باشگاه در هفته گذشته توضیحاتی ارائه کرد و گفت: عمده نگرانی منابع مالی باشگاه است. پاندمی کرونا بارسلونا را به شکلی خاص تحت تاثیر قرار داده است. بارسا به گردشگری وابسته بوده و حالا تمام این منابع از دست رفته است. شرایط چندان رضایت بخش نیست.

*س_برچسب‌ها_س*