سه‌شنبه 29 اسفند 1402

خواننده سیاهپوست آمریکایی با گلوله به قتل رسید

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
خواننده سیاهپوست آمریکایی با گلوله به قتل رسید

«لیل مارلو» خواننده سیاهپوست آمریکایی در بزرگراهی در آتلانتا به قتل رسید. پلیس آتلانتا در محل حادثه حاضر شد و تحقیقات خود را آغاز کردند.

*س_ «لیل مارلو» خواننده سیاهپوست آمریکایی در بزرگراهی در آتلانتا به قتل رسید. پلیس آتلانتا در محل حادثه حاضر شد و تحقیقات خود را آغاز کردند. _س* - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل ازهالیوود ریپورتر، «لیل مارلو» خواننده سیاهپوست آمریکایی در بزرگراهی در آتلانتا به ضرب گلوله به قتل رسید.

بازرسان بخش جنایی پلیس آتلانتا بلافاصله پس از اطلاع از کشته شدن خواننده آمریکایی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

مدیربرنامه «لیل مارلو» گفت که این رپر آمریکایی بر اثر اصابت گلوله کشته شده است. بسیاری از شرکت ها و استودیوهای موسیقی در شبکه های اجتماعی از قتل «رودولف جانسون» معروف به «لیل مارلو» خبر دادند و به عنوان استعدادی بزرگ در موسیقی از او یاد کردند.

پلیس آتلانتا در گفتگو با بیلبورد اعلام کرد که این حادثه در بزرگراه «1-285» نزدیک روگذر «بنجامین ای میز درایو» و در ساعت 11و 30 دقیقه شب روی داده و در اولین فرصت که ماموران به محل حادثه می‌رسند با جسد این خواننده که تیر خورده بود، مواجه می‌شوند.

مارلو متولد 1993 و 27 ساله بود. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دلیل کشته شدن وی و قاتلان احتمالی از سوی پلیس آتلانتا ارائه نشده است.

حدود دو ماه پیش نیز «نیک بلیکسکی» خواننده سیاهپوست رپ آمریکایی بر اثر شلیک گلوله یک ناشناس در نیویورک به قتل رسید. پلیس هنوز نتوانسته ضارب را شناسایی و دستگیر کند.

انتهای پیام /