پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی پویش صاحبخانه خوب و بنگاه معاملات امین و آغاز فعالیت گشت‌های شناسایی خانه های خالی از امروز در تهران و پردیس خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تغییرات مدیریتی در استان‌ها آغاز شده است اما اینکه آیا استانداران نیز مشمول این جابجایی‌ها می‌شوند، پرسشی است که وزیر کشور پاسخ منفی به آن داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از حذف مبلغ 3 درصدی قیمت کارشناسی خودرو در فرآیند نقل و انتقال تاکسی‌ها خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

سرپرست وزارت صمت گفت: وزیر صمت یا مسئول این وزارتخانه باید به صورت عادلانه برای همه فعالیت های صنعتی، معدنی و تجاری فعالیت کند نه اینکه تمرکز بر یک یا دو رشته فعالیت خاص داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

سیاست‌های کلی برنامه هفتم در 7 سرفصل «اقتصادی»، «امور زیربنایی»، «فرهنگی و اجتماعی»، «علمی، فناوری و آموزشی»، «سیاسی و سیاست خارجی»، «دفاعی و امنیتی»، «اداری، حقوقی و قضایی» و در 26 بند تدوین شده است و تا آخر ماه برای بررسی به صحن علنی مجلس می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از ساخت 51 کیلومتر بزرگراه در قطعات سه و چهار محور زابل - زاهدان خبر داد.

وب‌گاه منیبان

بانک مرکزی به تازگی دستورالعمل تسهیلات فرزندآوری به شبکه بانکی ابلاغ کرده که بر مبنای آن قرار است طی فرآیندی خاص و با هدف تشویق به فرزندآوری، تسهیلات «قرض‌الحسنه» به والدین اختصاص پیدا کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو در بازار در روز اول هفته کاهشی ثبت شد. طوری که قیمت پژو 206 در بازار وارد کانال 500 میلیون تومان شد و به 580 میلیون تومان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت خودرو‌های مونتاژی امروز شنبه 16 اردیبهشت از سوی شورای رقابت اعلام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات درباره تغییرات در واریز یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد با تاکید بر گیج بودن قیمت ها در بازار مسکن، آخرین قیمت های اعلام شده توسط مالکان را اعلام کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال‌های گذشته، خبرهایی از اجاره زیرزمین و پشت‌بام در رسانه‌ها منتشر شده بود اما این بار در کنار این روش‌های سکونت، کانکس‌نشینی نیز رواج پیدا کرده است. کانکس 18 میلیون تومانی هم است اما به اصطلاح قوطی گفته می‌شود.