یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور با حضور در آزادراه تهران - شمال از مسیر رفت و مراحل ساخت، پیشرفت و تکمیل مسیر برگشت منطقه 2 این آزادراه بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور با حضور در آزادراه تهران - شمال از مسیر رفت و مراحل ساخت، پیشرفت و تکمیل مسیر برگشت منطقه 2 این آزادراه بازدید کرد و روند احداث منطقه 3 آزادراه را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی ها نشان می‌دهد قیمت سکه امامی دیروز و امروز بیش از یک میلیون تومان گران شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران گفت: از ابتدای سال 1402 تا پایان تیرماه، 10 هزار و 187 پروانه کسب به صورت کاملا غیر حضوری و بدون کاغذ از مسیر درگاه ملی مجوزهای کشور و سامانه نوین اصناف، صادر شد.

وب‌گاه فرارو

بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حقوق بازنشستگان، گفت: شخص رئیس جمهوری به وضعیت معیشتی و حقوق بازنشستگان بسیار حساس است و در جلسه‌ای تاکید داشت که هزینه‌های یک فرد بازنشسته از یک کارمند شاغل بیشتر است. دولت به هیچ وجه موافق کاهش حقوق بازنشسته‌ها نیست و اگر برداشتی اینچنین از لایحه برنامه هفتم توسعه شده صحیح نیست.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت در واکنش به افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت، گفت: دولت انتظار دارد این‌گونه تصمیمات یکجانبه و یکطرفه و بدون در نظر گرفتن شرایط کلی اقتصاد کشور و تحقق شعار سال برای مهار تورم اخذ نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در ادامه سلسله پلمب‌های اماکن‌خصوصی، این‌بار نوبت به ساختمان اداری دیجی‌کالا رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمود شربیانی در مورد تعطیلی بازار طلا و جواهر تهران گفت: براساس سنت دیرینه و همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش بازار طلای تهران از روز هشتم مجرم تا سوم امام تعطیل و سوگوار می باشد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

باید با چشمان بسته در بازار مسکن ایران تردد کنید؛ اگر قصدی برای خرید ملک دارید. این‌جا آمار محرمانه است. آذرماه سال 1401آخرین آماری بود که درباره‌ی قیمت مسکن از سوی بانک مرکزی منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حقوق بازنشستگان، گفت: شخص رئیس جمهوری به وضعیت معیشتی و حقوق بازنشستگان بسیار حساس است و در جلسه‌ای تاکید داشت که هزینه‌های یک فرد بازنشسته از یک کارمند شاغل بیشتر است. دولت به هیچ وجه موافق کاهش حقوق بازنشسته ها نیست و اگر برداشتی اینچنین از لایحه برنامه هفتم توسعه شده صحیح نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از چند هفته کش و قوس درمورد ابطال یا عدم ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، حالا به نظر می‌رسد خداحافظی او قطعی شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

در بازار قیمت دلار امروز روند صعودی داشت و به 48,350 (چهل و هشت هزار و سیصد و پنجاه) تومان رسید که افزایش 0.31 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه هم بالا رفت.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت با اشاره به توجه رئیس‌جمهور به وضعیت معیشتی و حقوق بازنشستگان تاکید کرد: دولت به هیچ وجه موافق کاهش حقوق بازنشسته‌ها نیست.