یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

رئیس کل بانک مرکزی در جلسه دوره ای هم اندیشی با اقتصادانان از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن هستیم.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سهام در طی معاملات امروز، اگرچه عملکرد قوی را از خود ثبت نکرد اما توانست مجددا خود را به ارتفاع 2 میلیون واحدی برساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در تیر ماه خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین در جلسه دوره‌ای هم اندیشی با اقتصادانان با اشاره به کاهش نرخ تورم گفت: از خرداد ماه نرخ تورم روند نزولی به خود گرفت و در ماه جاری نیز پیش‌بینی‌ها حاکی از کاهش نرخ تورم است. ضمنا با محقق شدن نرخ تورم نقطه به نقطه در کانال 30 درصد، نرخ تورم سالانه نیز کاهش می‌یابد. فرزین با تاکید بر اینکه کنترل نوسانات نرخ ارز توسط بانک مرکزی موجب...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در حالی که تورم کنترل نشده و دستمزد فعلی تنها جوابگوی 30 درصد هزینه کارگران است نمایندگان کارگری خواستار تشکیل جلسه شورای عالی کار برای بررسی دوباره حداقل مزد هستند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت از رشد 24 درصدی صادرات ایران به عراق در 3 ماهه ابتدایی 1402 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران از رشد 24 درصدی صادرات ایران به عراق در سه ماهه ابتدایی 1402 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در فصل بهار امسال 2 میلیارد و 348 میلیون دلار کالا به این کشور صادر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 3 هزار و 438 واحدی در تراز 2 میلیون و هزار و 897 واحدی ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: دولت بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان را به صورت جدی پیگیری کند؛ مطالبه‌ای که بارها مطرح شده، انتظار داریم تعیین تکلیف شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لایحه برنامه هفتم توسعه بعد از دو سال تأخیر در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته تا طبق زمان‌بندی اعلام شده، پیش از ورود دولت به روند تهیه بودجه سال آینده، تصویب شود. لایحه برنامه هفتم توسعه که قرار است سند بالادستی و نقشه راهی برای 5 سال پیش‌روی کشور باشد، به اعتقاد اعضای بخش خصوصی با واقعیت اقتصاد امروز، هماهنگ نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در برخی از محافل خبری شنیده شده که اختلافات محمد رضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی و احسان خاندوزی وزیر اقتصاد درباره سیاست های کلان بانکی بالا گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت از رشد 24 درصدی صادرات ایران به عراق در 3 ماهه ابتدایی 1402 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما الان در دوراهی قرار گرفته‌ایم و هنوز تکلیف سرخابی‌ها مشخص نیست که برای وزارت ورزش هستیم یا سازمان خصوصی سازی؛ باید یکی صاحب سرخابی‌ها باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز (سه شنبه 3 مرداد ماه 1402) آخرین قیمت دلار و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی و طلا در بازار صعودی شد.