یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت 25 همتی هشدار دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: سال 1400 تعداد 60 هزار و 788پروانه ساخت و در سال 1401 نیز 60 هزار و 485 واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده در سامانه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ثبت شده که به لحاظ تعداد پروانه 15 درصد رشد نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به غیر از اسپانسر هم باید منبع درآمد داشته باشیم. یا باید پول حق پخش باشد و یا از محل وزارت ورزش و یا وزارت اقتصاد تیم حمایت شود. جایی دیگر که نداریم پول بیاید.

خبرگزاری مهر

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس بر سر دو راهی در مورد حامی قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

براساس آخرین آمارهای ارائه شده از سوی سازمان تامین اجتماعی، در حال حاضر بیش از پنج میلیون نفر از شاغلین کشور که عمدتا در بخش غیررسمی و مناطق روستایی شاغل هستند، تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

49 درصد مردم ایران در معرض فرونشست زمین؛ بیشترین خطر فرونشست متوجه تهران، خراسان رضوی و اصفهان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز صعود را تجربه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه‌شنبه سوم مرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 279 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 526 تومان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صف‌های بی‌پایان، افرادی که با لهجه آمریکایی بیرون رستوران دیشوم، زنجیره‌ای از رستوران‌های لوکس بریتانیایی که به لطف تیک‌تاک شهرت بین‌المللی پیدا کرده است ایستاده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناپایداری مدیریت در آموزش و پرورش مسبب آسیب‌های بسیاری شده است و همین مسئله باعث ناکارآمدی بسیار جدی در تحقق اهداف اصلی نظام آموزشی، کاهش کیفیت و عدالت آموزشی، جذب معلمان توانمند، توانمندسازی معلمان و تضعیف مدارس دولتی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: میانگین تاخیر در پرواز‌های حج به 119 دقیقه رسید که بخش عمده آن به دلیل ترافیک در فرودگاه‌های مبدا بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام گفت: دام زنده در آسیای میانه به‌ازای هر کیلوگرم، 3.7 یورو است که تقریباً با قیمت رسمی دام در ایران برابری می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز رشد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: دولت باید سیاست های را در قالب شکستن احتکار مسکن توسط بخش های حقوقی و پرداخت تسهیلات ساخت را در دستور کار خود قرار دهد.

خبرگزاری مهر

روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان بر تکمیل زیرساخت‌های پل آستاراچای و بهره برداری از آن تا چهار ماه آینده توافق کردند.