یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت از رشد 24 درصدی صادرات ایران به عراق در 3 ماهه ابتدایی 1402 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما الان در دوراهی قرار گرفته‌ایم و هنوز تکلیف سرخابی‌ها مشخص نیست که برای وزارت ورزش هستیم یا سازمان خصوصی سازی؛ باید یکی صاحب سرخابی‌ها باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز (سه شنبه 3 مرداد ماه 1402) آخرین قیمت دلار و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی و طلا در بازار صعودی شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم.

خبرگزاری مهر

فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت 25 همتی هشدار دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: سال 1400 تعداد 60 هزار و 788پروانه ساخت و در سال 1401 نیز 60 هزار و 485 واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده در سامانه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ثبت شده که به لحاظ تعداد پروانه 15 درصد رشد نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به غیر از اسپانسر هم باید منبع درآمد داشته باشیم. یا باید پول حق پخش باشد و یا از محل وزارت ورزش و یا وزارت اقتصاد تیم حمایت شود. جایی دیگر که نداریم پول بیاید.

خبرگزاری مهر

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس بر سر دو راهی در مورد حامی قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

براساس آخرین آمارهای ارائه شده از سوی سازمان تامین اجتماعی، در حال حاضر بیش از پنج میلیون نفر از شاغلین کشور که عمدتا در بخش غیررسمی و مناطق روستایی شاغل هستند، تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

49 درصد مردم ایران در معرض فرونشست زمین؛ بیشترین خطر فرونشست متوجه تهران، خراسان رضوی و اصفهان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز صعود را تجربه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه‌شنبه سوم مرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 279 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 526 تومان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صف‌های بی‌پایان، افرادی که با لهجه آمریکایی بیرون رستوران دیشوم، زنجیره‌ای از رستوران‌های لوکس بریتانیایی که به لطف تیک‌تاک شهرت بین‌المللی پیدا کرده است ایستاده‌اند.