یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: پرونده‌ای در استان خوزستان شامل 36 هزار دستگاه کولر و قطعات مطرح بود که به ظن قاچاق کشف شده و از سال 1397 در انبارها نگهداری می‌شد که با پیگیری‌های وزیر اقتصاد و با رأی قطعی در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت.

وب‌گاه منیبان

قیمت دلار در صرافی ها افزایش یافت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل اندکی رشد کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه و دلار بالا رفت، قیمت طلا هم صعودی بود و هر گرم به 2,312,100 (دو میلیون و سیصد و دوازده هزار و یکصد) تومان رسید که افزایش 0.56 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41,279 (چهل و یک هزار و دویست و هفتاد و نه تومان) اعلام شد.

وب‌گاه منیبان

رییس‌کل پیشین بانک مرکزی نوشت: معترضان دیروز و متولیان امروز چرا در خصوص وضعیت نگران کننده بورس سکوت کرده اید؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در بازار سیر افزایشی داشت و به 27,401,000 (بیست و هفت میلیون و چهارصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.95 درصدی داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل بانک مسکن جزئیات افزایش 2 برابری سقف تسهیلات خرید مسکن را که از محل اوراق ممتاز افزایش یافته را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار ارز سیر صعودی را تجربه کرد و به 48,350 (چهل و هشت هزار و سیصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.31 درصدی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با ثبات بازار ارز و کاهش قیمت دلار، قیمت مسکن در مناطق مختلف شهر تهران از 10 تا 16 درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا 18 عیار امروز افزایشی بود و هر گرم با رشد 0.56 درصدی که داشت، 2,312,100 (دو میلیون و سیصد و دوازده هزار و یکصد) تومان ارزش گذاری شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی رئیس‌جمهور با بیان این‌که فرآیند بررسی و ارزیابی دانش‌بنیان‌ها در نظام قبلی ارزیابی بین 50 تا 90 روز به طول می‌انجامید، از افزایش چشمگیر سرعت فرآیند ارزیابی در قالب نظام جدید ارزیابی و کاهش آن به 20 روز خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل اتحادیه دام سبک کشور، کمبود سرمایه در گردش دامداران، شارژ نشدن «دامدار کارت» توسط دولت، توقف ارائه نهاده مدت‌دار از سوی دولت و قاچاق دام به کشورهای دیگر را از مشکلات دامداران عنوان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت دلار امروز روند صعودی داشت و به 48,350 (چهل و هشت هزار و سیصد و پنجاه) تومان رسید که افزایش 0.31 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه هم بالا رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و دلار امروز در بازار تهران ریزشی بود.