یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام گفت: دام زنده در آسیای میانه به‌ازای هر کیلوگرم، 3.7 یورو است که تقریباً با قیمت رسمی دام در ایران برابری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد مجلس در حال اعمال فشار بیشتری بر روی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرایی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد خسروی با اشاره به اختصاص 729 قطعه زمین ویلایی به مددجویان بهزیستی در خراسان جنوبی، اظهار کرد: در سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک بلاعوض برای گازکشی داخلی منازل به 200 نفر از جامعه هدف بهزیستی در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت گاز خراسان جنوبی پرداخت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معامله گران دلار معتقدند حمایت 47 هزار و 900 تومان طلسم سختی در برابر کاهش قیمت شده که طی هفته گذشته با اینکه قیمت دلار سه بار به آن خورده دوباره به بالا برگشته است. اگر این کف از دست برود شدت کاهش هم بیشتر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت با بیان اینکه نرخ تورم نقطه به نطقه در تیرماه به زیر 40 درصد رسیده است، گفت: دولت اجازه نمی دهد هیچگونه تعرضی نسبت به حقوق بازنشستگان اتفاق بیفتد نرخ های افزایش حقوق بازنشستگان نشان از همین اهتمام دولت دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم صیامی در مورد آخرین وضعیت تبصره 18 قانون بودجه اظهار داشت: براساس این تبصره قانون بودجه، حساب‌های پیشرفت و عدالت هم به صورت ملی و نیز در همه 31 استان کشور افتتاح شد. وی در مورد حساب‌های پیشرفت و عدالت استانی گفت: آخرین خبر اینکه اضافه تخصیص از سوی سازمان برنامه و بودجه به مبلغ 1500 میلیارد تومان برای کل کشور در این حساب‌ها انجام شده است...

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی گوشت در بازار با قیمت‌های عجیب و غریبی به فروش می‌رسد و به اعتقاد کارشناسان، عرضه گوشت به بازار می‌توانست تعادل قیمتی را به بازار برگرداند، خبرها حاکی از معطلی یک ساله گوشت برزیلی در گمرک است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده وردآورد گزارش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امکان واریز وجه پیش‌پرداخت برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی سه محصول سایپا امروز آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بانک مسکن جزئیات افزاش 2 برابری سقف تسهیلات خرید مسکن را که از محل اوراق ممتاز افزایش یافته را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: حقوق تمامی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این صندوق پرداخت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات پشت خطی دیشب هم جو خرید بیشتر از جو فروش بود و سکه امامی در بازار شبانه نوسان صعودی 150 هزار تومانی را ثبت کرد.

وب‌گاه گسترش

در اینفوگرافی زیر قیمت روز ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی گفت: دولت فعلی در بعضی مواضع فرهنگی مثل عفاف و حجاب جلو نیامده و به آن نقد دارم که چرا در مسائل فرهنگی مرتبط با عفاف و حجاب، هم دولت و هم مجلس و هم قوه قضائیه جدی‌تر از این برخورد نمی‌کنند